|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!Alle andre meldinger kommer som normalt, men de fra meg kommer ikke opp på skjermen, de plinger ikke, og man må aktivt gå inn i meldingslisten for å se dem. Der er de merket med et månelignende ikon. Jeg antar at det er en elskerinnefunksjonalitet eller noe, som har kommet på, men jeg finner ikke ut hvordan man skrur den av?
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!Fant svar på Apple forum: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!Min telefon gjer og det med ein del, mellom anna foreldra mine.
The glass is refillable. Sist redigert av nokon : 05-03-16 kl 19:51. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!
Gledelig nok så uttrykte han faktisk irritasjon over fenomenet!
|
|
|
#10 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!For ein fantastisk funksjon, den skal jammen innførast på opptil fleire på mi kontaktliste! :hurra:
|
|
|
#11 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!Min første tanke var at mamma kanskje bør gå i seg selv vedr ordbruken. SÅ leste jeg at det ikke var innholdet per se, som ble sensurert
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Sønnens iPhone sensurerer meldinger fra mamma!Haha, nei, men han reagerte visst med sjokk og vantro da jeg sendte melding om at han skulle lage middag i går (søstra pleier å gjøre det).
|
![]() |
|
|