Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Baksnakking og rykter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-07, 16:53   #61
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Baksnakking og rykter

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Vi fikk en ny sykepleier på avdelingen for et halvt års tid siden. Vedkommende ble så til de grader snakket dritt om, og fikk høre hvor uønsket hun var. det endte med at hun ble sykemeldt fordi hun gruet seg sånn til å begynne hos oss. Hva gjør ikke slikt med et menneske? I dette tilfellet gikk jeg til leder og sa fra om hvor mye drittslenging det var rundt vedkommende.
Da ble ikke jeg så populær ei stund heller, men det driter jeg i.

Så tøft gjort.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 01:24   #62
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mente seff Vgs, uten at det egentlig har noe å si. Det var voksne mennesker som spredde dette videre, og jeg reagerer like sterkt i dag. Jeg tillater meg å blir forbanna for at andre sprer fullstendig usann dritt om meg.

Jeg syntes fortsatt ikke man er kjempevoksen på vgs. Men galt er det jo fordet. Jeg bare tror ikke jeg ville reagert på samme måte som 18åring og som 30åring.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 01:42   #63
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har svært lite til overs for folk som slarver om andre. Og med slarving så mener jeg ryktespredning og ondsinnet kjerringsnakk. Jeg vet jeg ble baktalt på en tidligere jobb jeg hadde, det var en forferdelig ukultur der. Sjefen satt og klaget over andre ansatte på spiserommet og sånt. Veldig hyggelig. Jeg var i konflikt med ham fordi jeg ble gravid og de nektet å gjøre jobben mulig for meg å gjøre. Nestsjefen gikk også og slarvet og klaget, og en dag hun og en av de andre kjerringene lot sin irritasjon over en annen ansatt flyte over til meg, sa jeg fra. Det var regelrett baksnakking de drev med, av typen "Vet du hva hun gjorde, eller? Er det ikke fælt?" Gjett hvem som ble baksnakket etter det?

Gammel 19-06-07, 01:44   #64
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten vokst opp i et hjem hvor baksnakking og drittslenging om andre var dagligdags. Det tok meg noen år før jeg skjønte hvor mye det ødela, og det er kanskje derfor jeg har blitt så allergisk mot sånt? Mine foreldre driver fremdeles med det, og de får høre det DIREKTE når de prøver seg. Jeg er ikke interessert i sånt dritt. Og de får iallefall ikke ødelegge barna mine med det!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.