|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baksnakking og rykter
Så tøft gjort.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Baksnakking og rykter
Jeg syntes fortsatt ikke man er kjempevoksen på vgs. Men galt er det jo fordet. Jeg bare tror ikke jeg ville reagert på samme måte som 18åring og som 30åring. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
saftig
|
Sv: Baksnakking og rykterJeg har svært lite til overs for folk som slarver om andre. Og med slarving så mener jeg ryktespredning og ondsinnet kjerringsnakk. Jeg vet jeg ble baktalt på en tidligere jobb jeg hadde, det var en forferdelig ukultur der. Sjefen satt og klaget over andre ansatte på spiserommet og sånt. Veldig hyggelig. Jeg var i konflikt med ham fordi jeg ble gravid og de nektet å gjøre jobben mulig for meg å gjøre. Nestsjefen gikk også og slarvet og klaget, og en dag hun og en av de andre kjerringene lot sin irritasjon over en annen ansatt flyte over til meg, sa jeg fra. Det var regelrett baksnakking de drev med, av typen "Vet du hva hun gjorde, eller? Er det ikke fælt?" Gjett hvem som ble baksnakket etter det?
|
|
|
#64 |
|
saftig
|
Sv: Baksnakking og rykterJeg har forresten vokst opp i et hjem hvor baksnakking og drittslenging om andre var dagligdags. Det tok meg noen år før jeg skjønte hvor mye det ødela, og det er kanskje derfor jeg har blitt så allergisk mot sånt? Mine foreldre driver fremdeles med det, og de får høre det DIREKTE når de prøver seg. Jeg er ikke interessert i sånt dritt. Og de får iallefall ikke ødelegge barna mine med det!
|
![]() |
|
|