|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Swiss skin roller?Noen som har prøvd denne? Synes jo det ser spennende ut, men gidder ikke kjøpe om det er enda en duppedings som havner i søpla.
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Swiss skin roller?Tja. Jeg har ikke prøvd, men lager ørsmå sår i huden, så jeg er i utgangspunktet skeptisk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 09-03-16 kl 22:24. Årsak: Tusen skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Swiss skin roller?Jeg kjenner ei som har en slik, hun sa det var så mye styr med desinfisering og sånn at det ble til at hun ikke brukte den noe.
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Swiss skin roller?Det var en annen tråd her om derma roller, og jeg konkluderte med at det var ikke verdt det. Det var noen der som sa at hun bare fikk verre hud av det tror jeg.
![]() |
#5 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Swiss skin roller?Jeg har prøvd, og ble bare prikkete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nybegynner
Medlem siden: Mar 2016
![]() |
![]() Sv: Swiss skin roller?Det ser fristende ut, men jeg vet ikke om jeg hadde våget å bruke noe som lager hull i huden på egen hånd... Vurderer en runde hos hudpleier, dog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Swiss skin roller?Nå har jeg sett denne tråden i flere dager, og ikke gått inn, for jeg har lest "swix ski roller" og tenkt "hm, sikkert noe i samme bane som de der sykkelstativene man kan sette sykkel på for å trene inne".
![]() |
![]() |
#8 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Swiss skin roller?
![]() |
|
|