|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi blod!Jeg meldte meg i mai, og har fortsatt ikke hørt noe fra dem. Samboeren meldte seg for snart to år siden, og har heller ikke hørt noe. Jeg er ikke imponert. Jeg lurer på å melde oss hos et annet sykehus, og se om de har lyst på blodet vårt.
|
|
|
#82 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Gi blod!Jeg måtte slutte som blodgiver siden jeg ble sengeliggende dagen etter pga migrene.
|
|
|
#83 |
|
trenger lading
|
Sv: Gi blod!Dere som ikke har hørt noe fra deres blodbank, de vil helt sikkert ha dere, men at det har skjedd en glipp/feil et sted. Meld på nytt på giblod.no eller ring blodbanken. Alle trengs!!
|
|
|
|
#84 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi blod!Jeg ga blod i flere år, til årene mine gikk tilbake til sin normale tilstand: Vanskelige å finne og unnvikende. Det ga så mye smerter og ubehag at jeg ga meg. Nå tror jeg de er lettere å ha med å gjøre igjen, men til gjengjeld bruker jeg flere medisiner så jeg tviler på at de vil ha meg. Jeg skal høre med legen min neste gang jeg er til kontroll. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gi blod!
jeg fikk beskjed om at jeg ikke fikk gi så lenge jeg ammet etter de andre to ungene.
|
|
|
#88 |
|
trenger lading
|
Sv: Gi blod!I følge nye veileder (2014 mener jeg å huske) kan ammende gi.
|
|
|
|
#89 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gi blod!Jeg hadde time men måtte kansellere fordi jeg ikke hadde noen til å passe barna. Har ikke satt meg opp igjen fordi det er bare en gang hver tredje måned eller noe de har timer en plass som ikke er for langt unna ...
|
|
|
#90 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Gi blod!Ok,om ammende kan gi kan jeg gi fra julen 2016 da, så i praksis fra 2017.
|
|
|
#91 |
|
Klar
|
Sv: Gi blod!Jeg begynte opp igjen med blodgivning etter fødsel og amming i 2014, og fikk da beskjed om at det egentlig skal gå en gitt tid etter avsluttet amming før man får gi, var det 3 måneder, mon tro? I og med at jeg tross alt hadde møtt opp, og ammingen hadde vært svært begrenset i lang tid, så fikk jeg likevel lov til å gi, etter at de testet blodprosenten min. Mao lurt å sjekke ut før du bestiller time! |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Yes, we can!!
|
Men du fikk vervet min bror, så der gjorde du noe bra!
|
|
|
#94 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gi blod!Jeg er plasmadonor og tappes en halvliter hver 14. dag. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Gi blod!Jeg før fortsatt ikke gi. Idiotregler. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Gi blod!En ny regel fikk jeg lære i dag - pga Zika viruset.
|
|
|
#98 |
|
Sånn passe sane
|
Oj, så da er du banned for resten av livet?
|
|
|
#99 |
|
|
Sv: Gi blod!Jeg prøver og prøver, nå sist var det forkjølelse og feber som stoppet meg, men ny time nå snart, så da håper jeg virkelig det går.
|
|
|
|
#100 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gi blod!Og nå er Vest-Nil viruset kommet til Ungarn fikk jeg vite på mandag da jeg var og gav. Godt jeg ikke har vært der, så da kunne jeg gi.
|
![]() |
|
|