|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Madame Tussaud London FastracktipsHvor bestiller vi noe raskt i køen ting til Madame Tussaud? Er Ticketservice OK her? Eller direkte hos MT?
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsJeg vil heller spørre: er dere helt sikre på at dere vil til Madame Tussaud?
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsDen shrek-greia nede ved london eye er faktisk fantastisk bra! Jeg anbefaler det mange ganger over madame tussauds.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsJeg tenkte si det samme. Vi gikk rett gjennom uten å bli det minste imponert i MT. Husker ikke hva jeg betalte men syns ikke det var verdt det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsVi har vært to ganger i London uten å være i MT, men vi var i den i Berlin i fjor (fordi de vi reiste med absolutt ville ...). Det var virkelig me-eh. Jeg vil anbefale nesten hva som helst over MT.
|
|
|
#6 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsEg var der i 88 då eg var 18 og var overhodet ikkje imponert.
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsMen for å svare litt på hva du spør om: hvis dere skal flere attraksjoner, gå der de selger billetter nede ved london eye. Da får du kjøpt sånne samlepakker med billetter. Det er ganske mye å spare på det fremfor å kjøpe dem en og en.
|
|
|
#10 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Madame Tussaud London Fastracktips
Vi fikk kjøpt sånne samlepakker på hotellet, og de var billigere enn tilsvarende kjøpt ved London Eye.
|
|
|
#12 |
|
Epikur
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsJeg hadde aldri giddet Madame Tussaud. Angrer fremdeles på de timene vi brukte der (på kø i fast track, bla) og vil aldri gjøre det igjen.
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsVi kjøpte også via nettsiden til Ticket. Var der midt i juli og var svært glad for at vi hadde de billettene for det var ikke en eneste person i den køen vi skulle i så vi kom inn med en eneste gang. Men den andre køen var lang altså.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsMin eldste som nå er 11 (men var i London da hun var 8) elsket London Dungeon. Hun snakker enda om det, så det er noe hun anbefaler.
|
|
|
#16 |
|
Vaklende
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsDet er kortere kø til planetariumet, og kjøper du en kombibillett til begge kan du gå der først. De har en egen inngang derfra til Tussaud, der er det dom regel ikke kø. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsVi droppet Madam t og tar heller London eye og Ripley's. Vurderer også naturhistorisk museum. Håper dere koser dere i London Karamell.
|
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsVi likte MT kjempegodt og var der i mange timer. Synes det var like fascinerende nå som sist jeg var der (87?) og fjortisene storkoste seg. Men vi liker ikke typiske FP-museum da. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Madame Tussaud London FastracktipsHva syntes dere om det?
|
![]() |
|
|