Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Høsten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-06, 14:15   #1
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Høsten

Jeg vil bare fortelle at jeg er så glad for at høsten har kommet. Det er så koselig å ha litt mørkere ettermiddager/kvelder med masse stearinlys.

Høsten er vakker med sine gyldne og røde farger og noen dager innimellom med høy klar himmel og frisk og god luft.

Noen dager er det grått og luften er full av regn men da kan du kose deg inne, med matlaging event. andre hobbyer.

Jeg er så glad i høsten jeg!

Katrin er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 14:18   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Høsten

Høst kan være koselig, ja. Min høst er for tiden, knallsol fra skyfri himmel. Verden oppleves skarpere nå, konturene av fjellene er mye skarpere. Og så går jeg og gruer meg til omlegging til vinterdekk.

Gammel 05-10-06, 14:19   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, når jeg først kommer over den vemodige følelsen av at nå er sommeren over, så er høsten virkelig flott. Kveldene blir mørkere, luften kjølig og klar, og bladene på trærne blir fargerike. Gleder meg litt til vi kan begynne å fyre i peisen igjen også. Men jeg er egentlig glad så lenge vi slipper det også, for kroppen min har det klart best når det er litt varme i været.

DM er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 15:18   #4
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høsten kan være vakker, ja -
men der slutter også min sympati med denne årstiden.

Gammel 05-10-06, 19:20   #5
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Høsten kan være vakker, ja -
men der slutter også min sympati med denne årstiden.

Gammel 05-10-06, 19:23   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker høsten jeg også.

Gammel 05-10-06, 19:24   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høsten er deilig med sine flotte farger og skarpe luft.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 20:15   #8
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg underskriver hovedinnlegger! Jeg elsker høsten, det er så mye som skjer i naturen! Og så blir man i sånt herlig, småmelankolsk filosoferende humør.

Gremli Skremli er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 20:26   #9
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes også at høsten KAN være koselig, og har absolutt sin sjarm - men helst når det er godvær. Den er ikke fullt så sjarmerende når det regner og blåser osv ute...

maribo er ikke aktiv  
Gammel 05-10-06, 21:07   #10
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Og så blir man i sånt herlig, småmelankolsk filosoferende humør.

Høsten er min favorittårstid tror jeg.
Så deilig at det er mørkt ute om kveldene, sitte inne i varmen med stearinlys, en kopp te og en god bok.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 09:18   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Høsten kan være herlig, ja. Men det føltes ikke sånn veldig herlig da jeg syklet avgårde til barnehagen i dag, i 5 grader, uten hansker.

Beckett er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 10:37   #12
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Høsten er min absolutte favorittårstid! Spesielt dager som denne - isblå himmel, blek høstsol og allverdens rødtoner i skogen....Tynn ishinne over vanndammene, og det litt kalde bittet i luften som varsler snø.....Finnes det noe bedre?!?!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 10:59   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Høsten er min absolutte favorittårstid! Spesielt dager som denne - isblå himmel, blek høstsol og allverdens rødtoner i skogen....Tynn ishinne over vanndammene, og det litt kalde bittet i luften som varsler snø.....Finnes det noe bedre?!?!

Nei.

Må legge til (for oss nordfra) mørke kvelder der man kan kose seg med tente stearinlys inne, eller gå ut og se på stjernene.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 09-10-06, 23:59   #14
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herre gud er det bare jeg som hater høsten? Ok, det er fint med røde blader men det varer jo bare noen minutter så detter de ned på bakken og blåser avgårde i den bitende vinden.
Høsten i mitt minne er mer så her; Kaldt, regn, masse vind, mindre mennesker ute, skrape is fra vinduene på bilen, svart som natten alt for tidlig på døgnet åhh jeg savner sommeren med grilling, bading og sene kvelder på terrassen eller svaberget med sjøen som utsikt!

...ok jeg går og tenner noen stearinlys og prøver å finne den fine høsten som alle her snakker om.

Gammel 10-10-06, 08:44   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fant du den, Nynne?

Silence er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 08:47   #16
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Høsten er en flott årstid, og en av mine favoritter. Fargene, luften, de mørke kveldene, lammekjøtt, og nedtellingen til jul.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 09:25   #17
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Fant du den, Nynne?

Eh...ok litt koselig da, med telys i telysholdere med masse forskjellige farger på! Snart jul, og det gleder jeg meg til! Liker best når det kommer litt snø, for da blir det litt lysere ute!

Heter det forresten; farver eller farger?

Sist redigert av Nynne : 11-10-06 kl 00:12. Årsak: Skrev farver og ikke farger;)
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 10-10-06, 09:48   #18
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Eh...ok litt koselig da, med telys i telysholdere med masse forskjellige farver på! Snart jul, og det gleder jeg meg til! Liker best når det kommer litt snø, for da blir det litt lysere ute!

Heter det forresten; farver eller farger?

Farger.

Se der, da klarte du å få en fin høstkveld.

Silence er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.