|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() HøstenJeg vil bare fortelle at jeg er så glad for at høsten har kommet. Det er så koselig å ha litt mørkere ettermiddager/kvelder med masse stearinlys. |
![]() |
![]() |
#2 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstenHøst kan være koselig, ja. Min høst er for tiden, knallsol fra skyfri himmel. Verden oppleves skarpere nå, konturene av fjellene er mye skarpere. Og så går jeg og gruer meg til omlegging til vinterdekk.
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: HøstenJa, når jeg først kommer over den vemodige følelsen av at nå er sommeren over, så er høsten virkelig flott. Kveldene blir mørkere, luften kjølig og klar, og bladene på trærne blir fargerike. Gleder meg litt til vi kan begynne å fyre i peisen igjen også. Men jeg er egentlig glad så lenge vi slipper det også, for kroppen min har det klart best når det er litt varme i været. |
![]() |
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: HøstenHøsten er deilig med sine flotte farger og skarpe luft. |
![]() |
![]() |
#9 |
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstenJeg synes også at høsten KAN være koselig, og har absolutt sin sjarm - men helst når det er godvær. Den er ikke fullt så sjarmerende når det regner og blåser osv ute... |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Høsten
|
![]() |
![]() |
#12 |
Ad astra
|
![]() Sv: HøstenHøsten er min absolutte favorittårstid! Spesielt dager som denne - isblå himmel, blek høstsol og allverdens rødtoner i skogen....Tynn ishinne over vanndammene, og det litt kalde bittet i luften som varsler snø.....Finnes det noe bedre?!?!
#13 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei. |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HøstenHerre gud er det bare jeg som hater høsten? Ok, det er fint med røde blader men det varer jo bare noen minutter så detter de ned på bakken og blåser avgårde i den bitende vinden.
#15 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: HøstenFant du den, Nynne? |
![]() |
![]() |
#16 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: HøstenHøsten er en flott årstid, og en av mine favoritter. Fargene, luften, de mørke kveldene, lammekjøtt, og nedtellingen til jul.
![]() |
#17 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eh...ok litt koselig da, med telys i telysholdere med masse forskjellige farger på! Snart jul, og det gleder jeg meg til! Liker best når det kommer litt snø, for da blir det litt lysere ute!
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children ![]() Sist redigert av Nynne : 11-10-06 kl 00:12. Årsak: Skrev farver og ikke farger;) |
![]() |
![]() |
#18 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Farger. |
![]() |
![]() |
|
|