Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[IKEA] Fronter som passer sammen - Pax og Metod?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-16, 10:54   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

[IKEA] Fronter som passer sammen - Pax og Metod?

Jeg tegner garderobe, og ønsker en lavere sittebenk under vinduet.

Hvilke dører ser like ut på IKEA? Jeg ønsker Ballstad (hvit, slett, uten speil). Er det Veddinge som kommer nærmest? Noen som har kombinert og har gjort øvelsen slik at jeg slipper å dra til IKEA selv?

Gammel 25-05-16, 10:55   #2
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [IKEA] Fronter som passer sammen - Pax og Metod?

Ja, jeg mener at det er de som er mest like. Jeg kan ta en sjekk for jeg tror at vi har dem her på jobb, men må dobbeltsjekke.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-16, 10:56   #3
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Perfekt!

Gammel 25-05-16, 11:07   #4
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sett både på skapdørene og på ikea.no. Er du sikker på at du vil ha Ballstad som er den rimeligste? Det er en kant rundt dem ettersom det er sponplate og plast:

Sitat:

Produktbeskrivelse

Dør:
sponplate, Folie, Polypropylenplast, ABS plast

Har du vurdert å gå opp et hakk til Tanem?

Vi har Tanem og Veddinge på jobb. Veddinge er noe jevnere i overflaten enn Tanem, men de går helt bra sammen (hos oss står de dog ikke sammen). Vi har selv Bestå som sittebenk for de passet bedre i størrelsene. Det man må tenke på er at man bør ha en plate over som går ut over skuffene/frontene ettersom bena ellers trykker skuffene/frontene nedover, hvis du er med meg på hva jeg mener.

Gammel 25-05-16, 11:08   #5
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Tanem har jeg ikke sett på, har hatt Ballstad før og den har vært ok. Men Tanem høres bra ut.

Gammel 25-05-16, 11:17   #6
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Tanem har jeg ikke sett på, har hatt Ballstad før og den har vært ok. Men Tanem høres bra ut.

Ja, jeg syns den er penere. Ballstad er vel den enkleste, det så slik ut når jeg sjekket raskt? Jeg ver at Tanum er nummer 2 blandt de hvite, det finnes en med håndtak langs siden og en høyglans i tillegg til en enklere. Og den enklere mener jeg er Ballstad.

Når det gjelder kjøkken så finnes Häggeby også, men den kjenner jeg ikke så godt til. Den er "enklere" enn Veddinge. Men gå for Veddinge.

Sitat:

Produktbeskrivelse

sponplate, Polypropylenplast, Folie, melaminfolie, Folie, melaminfolie

Gammel 26-05-16, 14:14   #7
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg forsker også på dette for tida, vil ha skyvedørsgarderobe med kjøkkenskap over, da vi har veldig høy takhøyde i gangen. Er det samme dybde på pax og metod tro?
Jeg vurderer Bergsfjord
http://www.ikea.com/no/no/catalog/pr...82/#/S79025719

sammen med Hittarp
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30259955/

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.