|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?Etter min tidligere klesskaptråd for lillesøsters rom (vi ble superfornøyde med skapene vi valgte etter innspill her), lurer jeg nå på om noen har erfaring med 75 cm brede Paxskap? Det er nemlig den bredden som ser ut til å passe hos lillebror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?Vi har to sånne i kombinasjon med to 50 cm, med skyvedører. Jeg veit ikke hvordan det fungerer enkeltstående og med vanlige dører, men det er i alle fall én seksjon. Litt kort garderobestang til en voksen, men fungerer sikkert fint med annen innredning i til barn. Vi har hyller, et par trådkurver og garderobestang i vår (mannen har buksehenger i sitt).
![]() |
![]() |
#4 |
I mål
|
![]() Sv: Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?
Ja nemlig. Det var et godt tips, for jeg tror virkelig ikke lillebror trenger 75 cm til heng. Han har 1 skjorte |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Litt usikker på om du kan stable to avdelere hvis det var det du mente?
![]() |
#6 |
I mål
|
Om det finnes 25 cm hyller sånn at man kan ha øvre del av 25 cm til heng og hyller/kurver under. Tror jeg at jeg mente. Mulig jeg har misforstått hva som er greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?Du kan jo velge skuffer og ikke ha dører? Vi har det på vårt soverom, pax med skuffer. Ser ryddig ut siden man ikke ser rotet inni skuffene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?Husker jeg riktig at det ikke er så mange valg av dører da? Vi har slike på fjellhytten, men uten avdelere. 25 cm skapet har speildør. Fungerer bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Mer klesskap: Erfaring med Pax 75 cm bredde?Det er mulig det har endret seg siden vi pussa opp for halvannet år siden, men den gang bommet vi stygt når det kom til skap på Guttungen sitt rom. 75 cm Pax passer nemlig perfekt på rommet hans... Men vi fikk jo ikke dør til stammen.
![]() |
#11 |
|
Om man ikke vil ha alt i speil så kjøper man en 50 cm dør av den typen man vil ha og så en 25 i speil. Høres rart ut, men blir helt greit. Noe for dere, Inagh? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|