|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Smart hund og dresseringJeg har ei bichon frise tispe på to år. Dette er andre hund vi har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Smart hund og dresseringDet første jeg tenker er at av hensyn til fugleunger og andre dyr med avkom, så ville jeg ikke latt henne løpe løst lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Smart hund og dresseringHun kan ikke løpe løs uansett p.t., fordi det er båndtvang fra 1. april til 20. august, etter hundeloven. Kan være lenger i visse områder/ kommuner. Sist redigert av Charlie : 12-07-16 kl 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Smart hund og dresseringNaboene mine mistet sin dvergdachs i fjor. Den løp løs rundt hytta på lyse dagen når den forsvant. De fant igjen restene, den ble antakelig drept av en rev. Så respekter båndtvangen både for bikkjas og andre dyrs skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Smart hund og dresseringHun er ikke løs lenger nå får å si det sånn etter ar hu nektet å komme i går |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
can-jur
|
![]() Sv: Smart hund og dresseringLangline er fint på slike.
![]() |
![]() |
|
|