|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kullsyremaskin?Jeg drikker mye kullsyre vann og vurderer å kjøpe en maskin men det er en jungel å velge mellom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Kullsyremaskin?Vi har en fra Sodastream. Helt grei I bruk og mye billigere og mindre bæring med en slik maskin I hus.
|
|
|
|
#6 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kullsyremaskin?Det ser ikke ut som vår er i salg lenger, men vi er veldig fornøyde. Det er en fra sodastream med glassflasker. Flaskene kan vaskes i maskin og er fine.:-) |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Kullsyremaskin?For meg ble den avgjørende faktoren hvilken det var enklest å få tak i nye gassflasker til. Jeg endte derfor med å kjøpe den de har på Obs (Aqvia) fordi jeg uansett tar ukeshandelen der. Skulle jeg kjøpt et merke de bare har på f.eks. Elkjøp eller Expert måtte jeg tatt egne turer for å bytte gassflasker, og det kjente jeg at jeg ikke gadd.
|
|
|
#9 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Kullsyremaskin?Ja, jeg vet ikke. Jeg bare gikk for de på Obs og sjekket ikke engang noen andre fordi jeg ikke gadd å ta omveien.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kullsyremaskin?Det er samme flasker. Vi har Aqvia og bytter på Jula, det er billigst her i hvert fall. Jeg Elsker vår, og er egentlig avhengig.
|
|
|
#11 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Kullsyremaskin?Aqvia her også og godt fornøyd. Mannen fikk til 40-årsdagen og den er i ukentlig bruk, nesten daglig nå om sommeren.
|
|
|
#12 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kullsyremaskin?Spør litt her jeg også. Sodastream har jo et utall varianter å velge i mellom, det er kanskje slik for Aqvia også? Hvordan vet man hva man bør gå for? Jeg tenker også å kjøpe en slik, og har vært å sett flere ganger, men fordi det er så mange varianter og jeg ikke helt skjønner forskjellen så ender jeg bare med å gå. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Kullsyremaskin?Det er en jungel å velge i.. Hvilke modell har dere? Er de dyrker mye bedre enn de billige? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Kullsyremaskin?Vi lurer også på dette. Men var det ikke noe med Sodastream og Israel som ikke var helt bra? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Kullsyremaskin?SodaStream har flyttet virksomheten bort fra okkupert område. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Kullsyremaskin?Vi har Aqvia fra Obs. Tror alle bruker de samme gassflaskene?? Aqvia har blitt best i test flere år sammenlignet med Sodastream m.fl. Men det er vel gasselskapet Aga som står bak, så man skulle tro de kunne gass... |
|
|
|
![]() |
|
|