|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
| Se resultatene: Har du lastet ned Pokemon Go? | |||
| Ja |
|
82 | 56,16% |
| Nei, ikke ennå |
|
22 | 15,07% |
| Kommer aldri til å gjøre det |
|
37 | 25,34% |
| Brokkoli |
|
5 | 3,42% |
| Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Borte
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Nei, det har jeg ikke og det kommer jeg ikke til heller. Eldste lastet ned i går etter å ha holdt stand lenge. Sikkert gøy, men jeg er nok på mobilen hjemme om jeg ikke skal ha nesa i den når jeg er på tur også.
|
|
|
#104 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?
Og kapitalismen i Monopol!
|
|
|
#105 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Et av pokéstoppene jeg var på i dag ligger ved en statue. Dette området har jeg gått forbi mange ganger, men jeg la først merke til statuen (og hva den symboliserer) i dag. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jeg har også lastet ned spillet og kommet til level 9 uten å være superspiller. Har hatt det på litt i ferien og jeg og barna har tatt de Pokemonene vi har funnet da. Men, jeg har enda ikke gått tur for å finne Pokemon, heller benyttet sjansen litt sånn diskret når anledningen har bydd seg. Og jeg er over 40 år...
|
|
|
#107 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jentungen sa nettopp: "Mamma, det har vært en pokemon inni huset vårt de siste dagene!" |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Klar
|
Hihi, de "spawner" som det heter. Dukker opp og forsvinner igjen, men det er jo kun i den digitale verdenen, så om man ikke har på spillet på mobilen, så ER den jo ikke der.. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Dette er fordi pokestoppenene er lagt til det som er portaler i Ingress. Ingress er et tilsvarende spill som kom for mange år siden. Det er laget av de samme utviklerne. I Ingress er det.portaler på interessante steder. Spesielle bygg, statuer, kirker og slikt. Jeg tror ikke det lages mer portaler, men skal ikke si det sikkert. Det var lenge slik at de som spilte Ingress kunne foreslå portaler. Det er derfor mange som har gått rundt med batterier koblet til telefonen lenge. Men definitivt mest voksne. Pokemon Go hørte jeg om for en stund siden som barnevarianren av Ingress.
|
|
|
#110 |
|
TittelTøs
|
Jeg klekket to egg på min kveldstur indag. Gikk ekstra langt bare for å få det siste klekket. :risikereråblisprek:
|
|
|
#112 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Vi har vært i Vigelandsparken i dag, og det var en festlig opplevelse. For en gangs skyld var det ikke en av familiens medlemmer som kjedet seg, både to og firbente ble underholdt på hvert sitt vis.
|
|
|
#113 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Jeg lastet ned for to minutter siden. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Klar
|
Gym'er er spesielle portaler som et av de tre lagene i pokemon (gult, rødt eller blått, du må velge deg et lag når du når level 5) slåss om. Og jo flere fra et lag som "slåss" for portalen, jo sterkere blir den, og jo vanskeligere blir det for motstanderlaget å overta portalen. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Klar
|
Hihi, jeg hoppet faktisk av bussen et par kilometer før jeg skulle av i går, for å få klekket noen egg |
|
|
|
|
|
#118 |
|
TittelTøs
|
Eller kanskje ikke...
|
|
|
#120 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Har du lastet ned Pokemon Go?Nei, og kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok aldri til å gjøre det. :særdeles lite data/mobilspill-interessert: |
|
|
|
![]() |
|
|