|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Vognmafiaen
Eh...nå var det jeg som hadde uttalelser som lignet på de du kommer med her - ikke Nenne. Du skyter på feil person. Selvsagt avskriver jeg ikke et mennesker kun på bakgrunn av en uttalelse. Men en uttalelse kan gjøre at jeg blir skeptisk til det øvrige en person måtte stå for. Eksempelvis reagerte jeg på Anna Wahlgren sin uttalelse om at barn bør få sove på magen, og det gjør meg skeptisk til andre ting hun måtte mene. Siv Jensen karakteriserte en gang voldtekt som "guttestreker" eller noe slikt, det gjør meg skeptisk til andre ting hun måtte finne på å si. Bare skyt meg.
![]() |
#83 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: VognmafiaenNå sitter jeg igrunn bare og flirer for meg selv, og konstanterer at jeg må være verdens mest usexy mamma, som lot Storebror vansmekte i en barnevogn fra Fretex, mens jeg tuslet rundt med en ryggsekk med bleier i.
![]() |
#84 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange gode poenger om snobberi her. Likevel synes jeg det er det en vesensforskjell når det gjelder hva som forbrukes. Det er en stor forskjell på å ha tre hjemmesydde mei taier og det å bruke tusenvis av kroner på vogn etter vogn. Ikke minst pga de gode grunnene bl.a. Glitterchick og Adrienne fremhever.
![]() |
#85 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Stakkars gutt, Inagh, makan til dårlig mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vognmafiaen
Stakkars gutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#89 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vognmafiaen |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Re: Sv: VognmafiaenJoda, Tangina, men det er noko som kallast åndssnobberi også....
![]() |
#91 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Re: Sv: Vognmafiaen
Absolutt, og det var de poengene du hadde jeg sa jeg syntes var gode.
![]() |
#92 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Re: Sv: VognmafiaenEg har forøvrig Quinny Freestyle, og er definitivt ikkje ein av dei....
![]() |
#94 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sorry, altså, men disse sneversynte som dominerer rundt omkring får den påvirkningskraft enten det er her eller der. Overalt finnes slike, også her på FP, selv om det kanskje ikke like ofte dreier seg om barneutstyr/vogner, så herjer denne type mennesker i forskjellige typer tråder/emner. Her på FP er vi heldigvis forskånet for mesteparten av disse "da er du en dårlig mor"-innleggene, men daglig kan man da finne innlegg som er skrevet til provokasjon og som direkte eller indirekte vil påvirke i sterkere eller svakere grad avhengig av hvem som leser det, og hvordan man leser det som skrives.
Ok, du synes det er håpløst. Jeg kan daglig finne slike utsagn her på FP i andre tråder enn denne, men hallo, vi er da voksne mennesker, er vi ikke?...Og i ærlighetens navn, så er det da mange som har motsatt smak av meg eller deg, og det må da virkelig være lov til å gi uttrykk for uten at man skal bli snurt eller synes det er helt håpløst. Eller? Hvor mange innlegg kan ikke jeg finne hvor noen sier at Bugaboo er den styggeste barnevognen/rullatoren/handlekurven som finnes? Jeg synes virkelig at det er helt greit at andre synes det! Og ja velger jeg å henge på slike forum som dette, så ja, da bør jeg jammen tåle det også.
...Ja, dessverre, slik er det, enten det dreier seg om barnevogner, kjøleskap, biler, parkdresser, sykler, kuskinns-tepper, flatscreens eller hva det nå enn måtte være
![]() |
#98 |
intro
|
De lyktes i alle fall med å underholde meg, som sannsynligvis er en av landets minst utstyrsinteresserte småbarnsmødre.
![]() |
![]() |
#99 |
ræv med ører
![]() Sv: VognmafiaenHvor mange er det egentlig som gidder å lese DN anyway? Og enda viktigere: Hvor mange av de som leser det bryr seg om småbarnsutstyr?
![]() |
Emneord |
avsporing, klassiker, krangling, vognmafia, økologiske rødbeter |
|
|