|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Jeg lånte en bok ved Majorstuen filial fordi jeg jobbet i nærheten der en uke og trodde jeg skulle rekke å levere den samme uken. Men så har jeg glemt det.
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Nei, det trenger du ikke. Det har jeg i hvert fall blitt fortalt, men jeg må ærlig innrømme at jeg alltid leverer tilbake der jeg har lånt så jeg vet ikke om det faktisk fungerer sånn.
|
|
|
|
#4 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Du kan levere i alle filialer. Jeg tror også du kan levere i andre kommuner, mener at mannen min har lånt på Deichman i Oslo og levert i nabokommunen hvor jeg bor.
|
|
|
#5 |
|
trøtt
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Du kan stort sett levere bøker tilbake i ethvert bibliotek, uansett hvor bøkene er lånt. Jeg har flere ganger lånt bøker på ferie og levert tilbake når jeg kommer hjem.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Det eneste (Deichmann-)biblioteket i Oslo hvor du må hente og levere på samme sted er Biblo på Tøyen. Men det er jo du for gammel til, og poden din for liten til, uansett.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Nice. Da gjør jeg det i morgen. Takk.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?
Det kan du. Har lånt i Rogaland og levert i Kr.sand og motsatt. Går helt fint.
05 og 08 Sist redigert av millact : 17-08-16 kl 23:43. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Så kult. Jeg liker sånt.
|
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?I hvert fall vi som har Norgeskort som lånekort kan låne og levere ved et hvilkensomhelst bibliotek. Jeg låner f.eks. bøker når vi er på ferie, og om jeg ikke blir ferdig med en bok, tar jeg den med hjem og leverer den på hjemmebiblioteket. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Deichmanske, må jeg levere tilbake bøker ved samme filial?Det går stort sett alltid fint å levere bøker på et annet bibliotek enn der du har lånt det. Eneste er at bibliotekene nord for Nord-Trøndelag kan være mer restriktive siden de ikke har transportordning, og dermed selv må koste porto for sending.
|
![]() |
|
|