|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?(hadde ikke vi en gang i tiden et karriereforum?)
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Jobben består mye av å disponere tiden min slev når det ikke er noe som haster. Jeg henger alt for mye på FP
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Ja, jeg også henger litt på FP, facebook, Aftenposten etc Men det er mer ... tja ... pauser, opplever jeg?
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Tja.. det blir jo en del unyttig (som å henge her..), men så prøver jeg også å bruke ledig tid til å oppdatere meg på siste nytt på de fagområdene jeg jobber innenfor. Siste oppdateringer på plattformen/systemet vi leverer, faglig påfyll i forhold til prosjektledelse ol.
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Det er jo en grunn til at jeg har så vanvittig mange innlegg på FP. Når det er travelt på jobb, så er jeg ikke her. Når det er lite å gjøre, bruker jeg altfor mye tid her inne.
![]() |
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?
Dette.
![]() |
#7 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Ukjent problemstilling. Altså, jeg har jo, åpenbart, god tid til å f. eks skrive innlegg her, men det er ikke fordi jeg ikke har noe å gjøre på, mer et tidsfordriv mens jeg venter på inspirasjon til å sette i gang med neste oppgave, evt. prokrastinering før jeg begynner på en kjedelig oppgave. Jeg har en jobb der jeg gjerne kan bruke 30 min om dagen (til sammen) på sosiale medier, men jeg bruker som regel mye mer enn det på jobb på kvelds/ettermiddagstid, så...:ikke dårlig samvittighet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Skravler med dei andre på kontoret. Drikk kaffi på personalrommet. Er aldri her inne, det er fritid. (I dag har eg fri
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Jeg har alltid noe å gjøre, så alle mine ikke-jobb-på-jobb-aktiviteter er prokrastinering/distraksjoner. Typisk FP-ing, søk på matoppskrifter og reiseplanlegging eller -drømming. Og så smugleser jeg romaner om jeg er alvorlig hekta.
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?
Sånn ca dette.
![]() |
#12 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Det hender vel jeg skravler med kolleger eller kikker innom fb som snarest, men jeg jobber for det meste når jeg er på jobb, altså. I klasserommet et det ikke så mange alternativer, og ellers liker jeg å være effektiv sånn at jeg slipper så mye kvelds- og helgejobbing.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Min er hendelsesstyrt så det varierer. Leser meg opp faglig men tilbringer til tider alt for mye tid på sosiale medier og aviser eller private ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Jeg leser stort sett aviser om jeg har ledig tid, helst nettaviser. Har også hendt at jeg har sett et program på feks NRK som jeg har tenkt å vise elevene hele eller deler av. Hvis jeg trenger helt ro går jeg på toalettet og spiller Angry Birds.
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Ja, det rine sa. Hvis jeg trenger å fylle tid og ikke kan begynne med noe mer tidkrevende jeg burde ha gjort, så leser jeg nyheter på nett. Ettersom jeg underviser samfunnsfag er det noe jeg bør gjøre likevel, så det er vel i grunnen jobb det og... Det hender jeg leser litt forum i pauser, men når det er skikkelig travelt har jeg ikke tid til det heller.
![]() |
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Det hender jeg er her på FP, nesten aldri på FB, ikke i lønsjen en gang. Og så leser jeg litt fag, skravler litt kanskje, spiller Word, røyker. Æsj, jeg må nok ta meg sammen litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Jeg gjør alltid mange ting samtidig, så det er alltids et eller annet å gjøre. Og så knoter jeg ned innlegg på FP, og fanger en og annen pokemon. Gjerne samtidig som noe annet, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Alt mulig rart, i grunnen. Organiserer litt for loppemarked og korps, leser nettaviser, netthandler... (Jeg har til tider lite å gjøre, men synes ikke jeg kan gå veldig tidlig hver dag.)
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?I grunnen det samme som det Rine sa, her og. To-do lista mi på jobben blir jo aldri tom, men innimellom trenger jeg en liten pause. Jeg merker dog at det er fort gjort å venne meg til å bruke mer tid på FP og FB enn det jeg kan forsvare overfor meg selv som pustepause, så jeg får stramme inn. Særlig i disse Besseggen-tider har det blitt mer enn jeg er komfortabel med |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva gjør du på arbeid når du ikke jobber?Leser nyheter. Men det er egentlig jobbrelatert også. Er også innom FB og FP en sjelden gang. Men det er gjerne mens jeg venter på at treige programmer skal kjøre rapporter osv.
![]() |
|
|