|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?Vi hadde delt oss. Jeg er av dem som synes disse møtene om skole og skolegang er viktige.
|
|
|
#42 |
|
heimføing
|
Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?Jeg har vært på to interessante foreldremøter i mitt liv, og de var begge direkte om arrangementer/turer som var nært forestående. Praktisk info om leirskolen, og praktisk info om et stort arrangement der alle elever og mange foreldre var involvert. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
heimføing
|
Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?
Mens jeg syns fellesmøter er noe tull. De små møtene der bare vi foreldre og ungen møter læreren og får konkret tilbakemelding om "vår elev" derimot, de er nyttige. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Mens jeg har vært på fellesmøter som har gitt informasjon om sosiale medier, satsingsområder, mobbeplan osv. I tillegg til at jeg treffer foreldre også utenfor klassen og møter lærere som av og til er vikarer og prosjektledere. Det store bildet kan også være nyttig.
|
|
|
#45 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?Fellesdelen på trinnet synes jeg er drepende kjedelig. Rektor styrer showet med stram regi hvert eneste år, sammen med avdelingsleder, og absolutt alt hun sier kunne kontaktlærer ha informert om i klassen (ev. droppet det fordi vi har hørt det samme igjen og igjen og igjen). Det er sjelden jeg føler meg mer politisk korrekt enn når jeg er på foreldremøter. Og i tillegg til rektor og avdelingsleder, så er det alltid de samme møteplagerne som må få sine 30 minutter med gnåling og spørsmål. Klassedelen av foreldremøtene interesserer meg mer. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2016
![]() |
Sv: Gå i bursdag til nevø eller på foreldremøte?Hadde nok delt oss her i huset, - og prøvd å få med begynnelsen/slutten på selskapet hvis mulig. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Fellesdelen av bhg-møtet... jada, leder bare endrer dato fra september 2015 til august 2016 sånn før vi begynner. Det levner liten tvil om at... ja, det er sjokkerende lite nytt i den presntasjonen på de neste sidene også, gitt...
|
![]() |
|
|