Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Utradisjonell bruk av dagligdagse gjenstander?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-16, 22:53   #41
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utradisjonell bruk av dagligdagse gjenstander?

Jeg bruker saks til å klippe opp pizzaen, slik hjul til å kjøre over er bare frustrerende. Ja, så klipper jeg bacon og.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-16, 22:54   #42
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg bruker saks til å klippe opp pizzaen, slik hjul til å kjøre over er bare frustrerende. Ja, så klipper jeg bacon og.

Gammel 20-09-16, 22:54   #43
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Surmelk på vindu.

http://www.viivilla.no/interior/sols...duer-med-melk/

Gammel 20-09-16, 22:58   #44
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

På jobb har jeg en fancy fin brevåpner. Saken er den at jeg aldri får brev. Men lysbryterene på kontoret mitt er plassert på baksiden av pc-skjermene og jeg er rett og slett ikke lang nok til å bøye meg over for å skru av og på lyset. Så da bruker jeg brevåpneren. Som forlengende arm.

Gammel 20-09-16, 23:06   #45
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Saks er det eneste som er brukbart til å lage åpning i pitabrød med.

Gammel 21-09-16, 06:29   #46
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker saks til å klippe opp pizzaen, slik hjul til å kjøre over er bare frustrerende.

Og derfor finnes det noe som heter pizzasaks. Beste oppfinnelsen siden hjulet.

https://www.jernia.no/mam/celum/celu...1857_jpg.jpg?0

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-16, 17:30   #47
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Er et bare jeg som tenker koffert av denne overskriften??

Dessverre har jeg ingen gode kofferthistorier å bidra med.

En søndag morgen fikk jeg en SMS av ei venninne som kunne meddele at elektriske tannbørster kunne brukes til så mangt
Det skapte igrunnen bilder i hodet mitt som jeg ikke var sikker på om jeg ville ha der ...

Gammel 21-09-16, 18:27   #48
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

21.

Gammel 21-09-16, 20:54   #49
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg bruker strikkepinner eller heklenåler for å holde opp håret hvis jeg ikke gidder å hente hårklype.

Jeg bruker penn eller blyant

Gammel 21-09-16, 21:33   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

21.

Gammel 21-09-16, 21:59   #51
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Klær som skal på vask, type t-skjorter eller håndklær, blir ofte brukt til å tørke støv på diverse flater på veg ned i vaskekjellaren.

Me brukar også saks til å dele opp pizza. Det er lærdom eg plukka med meg frå studietida. Snille Lånekassen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.