|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Jeg har eid eller eier disse bestselgerene: | |||
Billy Bokhylle |
![]() ![]() ![]() ![]() |
163 | 76,17% |
Pöeng lenestol |
37 | 17,29% |
MALM - seng |
30 | 14,02% |
Kallax Hylle |
85 | 39,72% |
Ludde saueskinn |
63 | 29,44% |
Stockholm matte/teppe |
14 | 6,54% |
Lack bord |
114 | 53,27% |
Ektorp Sofa |
27 | 12,62% |
Docksta bord |
2 | 0,93% |
Klippan Sofa |
25 | 11,68% |
Färgrik kopp |
9 | 4,21% |
Ingen av topp 11 |
15 | 7,01% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 214. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAKallax er jo såpass ny at de må ha regnet med Expedit, eller?
![]() |
#83 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAHar Billy av det som er listet opp, ellers andre IKEA ting. Hemnes seng feks og Malm kommode.
![]() |
#84 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAOverraskende lite, med tanke på at IKEA er den eneste butikken jeg finner ting jeg (og lommeboka mi) liker. Vi har en klippan skinnsofa i kjellerstua til gutta og vi har kallax - og på rommet til gutta.
![]() |
#85 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEASå likt at jeg synes det er samme greia, hvertfall.
![]() |
![]() |
#86 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAJeg har bokhyller fra Ikea, tror det er Billy. Ellers ikke noe fra lista her - men så er det også 70 mil til nærmeste Ikea, så det er ikke dit jeg drar først hvis jeg trenger noe til huset, for å si det sånn.
![]() |
#88 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAJeg har én (!) Färgrik kopp. Og det er det hele.
![]() |
#92 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAJeg har hatt Lack bord og klippan sofa før. Nå har vi Stockholm matte under spisebordet, ludde i buret til hunden, expedit/kallax på alle soverom, to ektorp tosetere på hytta, og diverse annet fra IKEA, bla to kjøkken som jeg er veldig fornøyd med.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEA6 av 11. Noe hjemme noe på hytta. Klippan-sofaene i skinn skal ut så snart jeg finner noe som passer inn størrelsesmessig.
![]() |
#94 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerne har du fra IKEAInkludert hjemme og på hytta har vi seks eller syv av disse. Den jeg er usikker på er Malm-seng, jeg tror det er det som står på gjesterommet. Det er i hvert fall en IKEA-seng.
![]() |
#95 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvor mange av disse bestselgerene har du fra IKEAIngen av de . Tror ikke vi har noe fra IKEA hjemme , jo 2 lamper
![]() |
|
|