|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
koko
|
Sv: Hva får barna til jul?Fra hverandre får de hver sin Pikachu-bamse, og så ligger det an til at det blir ps4 på deling. Det er vel like mye gave til far tror jeg.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Vet ikke enda, men vurderer slalåmutstyr siden de likte det så godt i fjor.
05 og 08 Sist redigert av millact : 25-10-16 kl 12:42. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får barna til jul?Vet ikke enda. Hun har bursdag om en måneds tid også. Hun ønsker seg Apple Watch, så mulig hun får det. Hun ønsker seg også rideutstyr. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva får barna til jul?I år vet vi ikke.
|
|
|
|
#28 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva får barna til jul?Eldstemann har allerede fått store deler av julegaven, siden han fikk ny PC til bursdag i august og den var så dyr at vi sa at det måtte bli julegave også. Han skal nok få en del småting i tillegg. Lillesøster får en del emojiting kjøpt på ebay, blant annet poop-tøfler som hun har ønsket seg lenge, samt at hun får skiløpsdress og nye skøyteski.
|
|
|
#29 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva får barna til jul?Si det. Ungene mine ønsker seg sjelden noe.
|
|
|
#31 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva får barna til jul?De to eldste ønsker seg vel omtrent bare Lego, så med mindre jeg får en god idé, så blir det vel et Legosett hver. Lillebror får muligens ny seng - de store har fått til treårsdagen, hans er et halvt år unna, men jeg er så lei av at han ligger på tvers mellom oss, så bedre med voksenseng inne hos han. Det blir nok leker likevel.
|
|
|
|
#32 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva får barna til jul?
Har samme "problemet" med Ullungen (som blir 11 i februar). Hun er forsåvidt opptatt av klær, som i at hun har en bestemt oppfatning av hvordan de skal se ut, men merker er er hun ikke opptatt av, og hun foretrekker å gå igjen i de samme 2-3 yndlingsgenserene og et par jeans.
Ullungen 2006 og Lillebror 2015 Vegen er lystig, og vegen er vrang. Sist redigert av Xian : 25-10-16 kl 11:09. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva får barna til jul?Airtrack hadde nok jenta her dødd av lykke over å få, men nå har hun akkurat sluttet på turn, så da føler jeg ikke at det er noe poeng å bruke mye penger på sånt, selv om hun fortsatt liker å turne for seg selv. Dessuten har vi diger trampoline. Jeg har ikke noe erfaring med det da.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 25-10-16 kl 11:03. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva får barna til jul?Jeg er stor tilhenger av ting som bidrar til aktivitet. En sånn matte har jeg ingen anelse om hvordan fungerer.
|
|
|
#35 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva får barna til jul?Har vel ikke tenkt så mye på det.
|
|
|
|
#36 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva får barna til jul?Aj. Yngste har ønskeliste, og selv om noen av dem utgår (hund, hest og finere lekeplass), så kan vel sparkesykkel og telefon være innenfor rekkevidde. Hun har bursdag rundt juletider også, så det er vel bare å vri hjernen.
|
|
|
#37 |
|
med mange baller i lufta
|
Airtrack hadde nok vært lykken her også, har sett på Flikk Flakk sin. Men jeg tenker om at det skal være noen vits, så må man ha den store? Får ikke gjort stort på 2,5 meter? Og så er det det med plassen da
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna til jul?Den minste får noe playmobil tror jeg, ellers vet jeg ikke. Det kan hende det er aktuelt med noe datarelatert til de to største.
|
|
|
#39 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ett år ga vi balansebom i bursdagsgave til jentungen, en sammenleggbar en som ligger helt nede på gulvet. Den er hengslet på midten så den kan brettes i to, og har bærehåndtak. Den har vært veldig populær, også etter at hun begynte på troppsturn og ikke lenger gjør øvelser på bom. I det siste har den vært mest brukt til putekrig i bursdager og lignende.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Det var en god ide til lillesøster her. Vi har en sånn stor gymmatte i skum fra ungene var baby, men den ser ikke så fin ut lenger etter mye bruk fra unger og katter som har klort på den. Men denne så ut som den var lettere å oppbevare og prisen var veldig fin. |
|
|
|
![]() |
|
|