Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Seat insert til buggis - hvor?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-07, 23:31   #1
Left
Passiv

Standard

Seat insert til buggis - hvor?

Hvor får jeg kjøpt det? Kunne sydd selv, men så masse styr - greit med et ferdig

Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:33   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Seat insert til buggis - hvor?

OTH sine passer fint.

Gammel 27-06-07, 23:33   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker OTH sitt. Det kan vaskes, passer greitt i hullene og har deilig håndklestoff som ikke blir klamt i sommervarmen.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:35   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Signerer de to over meg her

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:37   #5
Left
Passiv

Standard

Flott, men hvor får jeg kjøpt DET da?
Noen som har mer energi enn meg kanskje, og kan sy et til meg?

Svar med sitat
Gammel 27-06-07, 23:40   #6
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Du kan kjøpe der hvor de selger OTH nær deg. Jeg aner ikke hvor du bor da.

Mitt bestilte jeg via OJ i Nederland. http://www.bebiezaak.nl/

Sist redigert av Señora : 28-06-07 kl 00:24. Årsak: Husket adressen til OJ
Gammel 28-06-07, 00:23   #7
Rampeterten
Fullverdig medlem

Rampeterten sin avatar

Medlem siden: May 2007
Rampeterten har et hav av muligheter foran seg
Standard

...eller du kan kjøpe fra bl.a www.babyjungle.nl

Forøvrig syr jeg, ta kontakt om du er interessert så kan vi se om jeg får tid til deg! :-)

Gammel 28-06-07, 01:51   #8
tutta
Passiv

Standard

Fru Lyng bl.a.

Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 02:28   #9
Elin

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Er det mye å spare på å kjøpe et slikt "lite" tilbehør fra Nederland? :harkjøptALTbabyutstyriNederland:

Gammel 28-06-07, 08:12   #10
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det mye å spare på å kjøpe et slikt "lite" tilbehør fra Nederland? :harkjøptALTbabyutstyriNederland:

Nei, det tror jeg ikke, men for meg var det viktigste at jeg kunne få det asap og tilsendt i posten. Butikken her i byen har nok ikke Oransje seat insert :konservativ by:

Gammel 28-06-07, 09:33   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har et ekstra ubrukt OTH seat insert i fargen pumpkin til salgs om noen er interessert.

Gammel 29-06-07, 09:04   #12
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Mener at noen bruker Simo sitt også? De som koster 299,-

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.