Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

HM høstkatalog

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 22:11   #1
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

HM høstkatalog

Noen her som har fått den i det siste?
Søsteren min fikk den i mai og fikk 10% på bestilling.
Noen som har fått den siste ukene, er det 10% rabatt da?.
Har kikket i hennes katalog og har lyst å legge inn bestilling men hadde vært kjekt å hatt kode for 10% rabatt

Gammel 28-06-07, 22:32   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: HM høstkatalog

Det er vel på forhåndsbestillingene det er 10 % rabatt? I hvert fall sånn til å begynne med.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:39   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har pleid å få den i juni/juli og da har det vært 10% innen en viss tid. Men ikke sikkert det er det nå da.

Gammel 28-06-07, 22:42   #4
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

10% rabatten gikk ut 20. mai mener jeg.

Gammel 28-06-07, 22:44   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Standard

Ja det står på katalogen til søsteren min. Men jeg har også fått det når jeg har fått katalogen senere. To puljer liksom. Men ikke sikkert det er sånn nå.

Gammel 28-06-07, 23:12   #6
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg fikk den i mai og hadde 10% om jeg bestilte innen 20 mai eller noe sånt. og så hadde varene blitt levert i august...

Fant mye fint men ikke noe jeg ville bestille da for å vente leeenge med å få levert hehe. Når jeg betiller klær vil jeg ha de fortfort:P

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Ja det står på katalogen til søsteren min. Men jeg har også fått det når jeg har fått katalogen senere. To puljer liksom. Men ikke sikkert det er sånn nå.

Joda sånn har jeg og fått før, fr det om jeg ahr fått katalogen tilig så har jeg fått nytt tilbud på 15-20% om jeg betilte innen da og da, leeenge etter den første fristen.
Vært sånn når koleksjonen har vært lagt ut på nett...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:21.