Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-16, 22:59   #1
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?

Jeg trenger tips i alle prisklasser, siden det er fire jenter jeg/ vi har forskjellig relasjon til. Hva ønsker jenter i denne alderen seg? Eneste ønske jeg har fått er sminkekoster.

Gammel 04-12-16, 23:00   #2
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?

Min niese på 13 ønsker seg klær har jeg fått vite.

Gammel 04-12-16, 23:06   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hester!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 23:07   #4
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Gavekort der man får kjøpt smykker og sminke er sikkerstikk for min snart 14-åring og hennes venninner.

Gammel 04-12-16, 23:11   #5
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Tenkte og på gåvekort hjå glitter eller h&m. Wow er kanskje aktuelt og?

Gammel 04-12-16, 23:16   #6
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smykkene til Enamel er fine. Kjøpte armbånd til alle tre niesene til jul.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 23:22   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hjertensfryd, her.

Tenkte og på gåvekort hjå glitter eller h&m. Wow er kanskje aktuelt og?

Wow er for yngre evt små 14-åringer. Min vokste fra Wow for 2-3 år siden

Gavekort på BikBok, HM, Kicks, Vita etc.
Klær.
Kinokort.
Bøker.
Harry Potter stuff.
Treningstøy.
Brettspill.

Gammel 04-12-16, 23:25   #8
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Bøker har alltid vært en sikker treff.

Store skjerf og kule luer. Bik Bok har begge deler. Noen liker Johaug-ting og noen definitivt ikke.

Gammel 04-12-16, 23:29   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Bøker har alltid vært en sikker treff.

Store skjerf og kule luer. Bik Bok har begge deler. Noen liker Johaug-ting og noen definitivt ikke.

Ja, store skjerf og luer. Eldste kjøpte et deilig skjerf på KappAhl.
Votter er også supert!

Gammel 04-12-16, 23:37   #10
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gavekort på BikBok.

Gammel 04-12-16, 23:48   #11
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Tusen takk for tips! Ja, det må kanskje bli gavekort på et sted de også har litt småvarer. Så de handler altså på Bik Bok når de er såpass små. Ei av dem er veldig kreativ, og like å pusle med ting og lage ting. Noen som vet om man finner hobbysett til så store unger? Gjerne på en nettbutikk.

Gammel 04-12-16, 23:57   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Til niese 13 år har jeg kjøpt Calvin Klein truser, og til niese 14 år har jeg kjøpt et sett med sminkekoster fra Kicks. Begge tingene var etter ønske fra vedkommende.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 00:07   #13
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

14-åringer handler på Bik Bok. Og har sikkert gjort det en stund.

Gammel 05-12-16, 00:09   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min 14-åring ønsker seg bøker. Og flere bøker. Og enda flere bøker. Og dessuten er det visst noen bøker hun har lyst på. Ja, også Ravnklo-kappe og -genser.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 00:35   #15
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Standard

Bok er absolutt aktuelt for spesielt ei av dem. Samtidig er jeg personlig veldig opptatt av å bruke biblioteket, siden det er et unikt,fantastisk tilbud. Og vi bruker biblioteket annen hver uke. Men vi kjøper bøker innimellom,vi også.

Gammel 05-12-16, 00:37   #16
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

til niese 14 år har jeg kjøpt et sett med sminkekoster fra Kicks. Begge tingene var etter ønske fra vedkommende.

Har du link til det aktuelle produktet. Sminke og kosmetikk har jeg absolutt ikke peiling på.

Gammel 05-12-16, 00:38   #17
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Hummel gymbag har ei i slekta vår ønska seg, så det får ho med oss. Kabinkoffert med fire hjul har ei anna ønska seg, så vi kjøpte det også.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 07:22   #18
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veslemøya, her.

Har du link til det aktuelle produktet. Sminke og kosmetikk har jeg absolutt ikke peiling på.

Det var noe ala denne

http://m.kicks.no/kicks-/julegavetip...ush-kit-p72253

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 08:47   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Wow vil nok ikke slå an hos jenter i ungdomsskolealder, nei. Ellers ville min (som nå er 15) blitt superglad for sminke, sminkeutstyr, kult undertøy (f.eks. Calvin Klein, som er nevnt tidligere), treningstøy og gavekort på butikker som fører sånne ting.

Gammel 05-12-16, 09:41   #20
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Wow vil nok ikke slå an hos jenter i ungdomsskolealder, nei. Ellers ville min (som nå er 15) blitt superglad for sminke, sminkeutstyr, kult undertøy (f.eks. Calvin Klein, som er nevnt tidligere), treningstøy og gavekort på butikker som fører sånne ting.

Min klarer å finne diverse på Wow som er helt ok.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.