Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva slags regntøy?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-07, 18:00   #1
Lillans
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Lillans har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hva slags regntøy?

Hva slags regntøy kjøper dere til skolebarna? Har dere bukse med seler ellers uten?

Lillans er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 18:07   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva slags regntøy?

Fortsatt passer det han har hatt i bhg, og selv om han blir skolebarn til høsten regner jeg med at han fortsatt "trenger" selebukse og jakke. Jakka er ofte våt og møkkete langt oppover ryggen på innsiden

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 18:12   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kommer i hvert fall til å fortsette med Reflex til gutten min i uoverskuelig framtid, av samme grunn som Beathe. Jenta mi vet jeg ikke med enda; hun kan akkurat bruke den største str til Reflex, men jeg regner med at det blir for smått til høsten og at jeg må ut på jakt etter annet regntøy til henne. Synd, for jeg er veldig fornøyd med Reflex-tøyet; god kvalitet til rimelig pris.

Gammel 30-06-07, 19:50   #4
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Min 2.klassing,snart 3-klassing har hatt selebukse dette året. Det har ikke vært populært, så neste sett blir nok uten seler.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 20:09   #5
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Christian bruker 2 delt. Han begynner i 4. klasse til høsten. Fikk tak i et fint regntøysett fra HH som er mykt og fint og med glidelås på jakken. Han har brukt 2 delt nå i et par år.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-07, 20:19   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Storebror fikk bukse sist jeg kjøpte nytt. Han hater trange klær så det er sikkert ubehagelig med selebukse. HAn har ikke blitt våt men har vel vett på å ikke bade i sølepyttene lengre heller, vel!
Han blir skolegutt nå.
Det er heller ikke så stas med hel vinterdress her og avd.leder rådet meg til å kjøpe to-delt vinterutstyr neste gang. Men trolldressen hans er i str. 122 så den må han nok bruke en vinter til.

Gammel 16-07-07, 13:20   #7
Lillans
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2007
Lillans har et hav av muligheter foran seg
Standard

Inge flere?

Lillans er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 19:32   #8
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Reflex er greit i 1. kl, men når mine er blitt litt større har jeg gått over til slike "sammenleggbare" (for et ord) regnklær. Disse er greie, bare å putte jakken og buksen i sekken. Tar minimalt med plass. Greit når de skal på tur eller har uteskole. Jeg har kjøpt på G-sport. Der har de sett til en overkommelig pris (299,-).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 00:41   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Min snart 1.klassing kommer nok til å bruke med seler til høsten også. Gummi.

Eldste har bukse uten seler. Ikke gummi, men litt tynnere stoff.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.