|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Hva slags regntøy?Hva slags regntøy kjøper dere til skolebarna? Har dere bukse med seler ellers uten? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy?Fortsatt passer det han har hatt i bhg, og selv om han blir skolebarn til høsten regner jeg med at han fortsatt "trenger" selebukse og jakke. Jakka er ofte våt og møkkete langt oppover ryggen på innsiden |
|
|
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy?Jeg kommer i hvert fall til å fortsette med Reflex til gutten min i uoverskuelig framtid, av samme grunn som Beathe.
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva slags regntøy?Min 2.klassing,snart 3-klassing har hatt selebukse dette året. Det har ikke vært populært, så neste sett blir nok uten seler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hva slags regntøy?Christian bruker 2 delt. Han begynner i 4. klasse til høsten. Fikk tak i et fint regntøysett fra HH som er mykt og fint og med glidelås på jakken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva slags regntøy?Storebror fikk bukse sist jeg kjøpte nytt. Han hater trange klær så det er sikkert ubehagelig med selebukse. HAn har ikke blitt våt men har vel vett på å ikke bade i sølepyttene lengre heller, vel!
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Hva slags regntøy?Inge flere? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva slags regntøy?Reflex er greit i 1. kl, men når mine er blitt litt større har jeg gått over til slike "sammenleggbare" (for et ord) regnklær. Disse er greie, bare å putte jakken og buksen i sekken. Tar minimalt med plass. Greit når de skal på tur eller har uteskole. Jeg har kjøpt på G-sport. Der har de sett til en overkommelig pris (299,-). |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Hva slags regntøy?Min snart 1.klassing kommer nok til å bruke med seler til høsten også. Gummi. |
|
|
|
![]() |
|
|