|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pokemon GoHva synes dere? Er det en positiv fritidshobby? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Pokemon GoSuper aktivitet, syns jeg.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Pokemon GoJepp, enig - en fin hobby. Jeg deler den med 8-åringen, og 10-åringen spiller også litt. Vi har mange tråder om spillet her inne.
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Pokemon GoDet får i hvert fall min sønn ut i i frisk luft (hvis Oslo-lufta i disse dager kan omtales som frisk?).
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Pokemon GoJeg synes også det er fint. Storebror og kompisene har gått mange mil siden i sommer for å si det sånn. I sommer og høst møtte de også ofte andre folk de kjente men ikke var så mye sammen med, og det synes jeg er positivt - fint å henge med litt ulike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Pokemon GoMellomste her, som ellers pleier å være svært motvillig mot å bli dratt med ut på tur, har begynt å spørre om ikke vi kan gå på tur i dag også. Fortsetter det sånn (han har ikke spilt så lenge) synes jeg det er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Pokemon GoJeg syns det er et fint spill.
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Pokemon GoJeg deler konto med sjuåringen. Hun er ikke så ivrig lenger, men det hadde nok vært annerledes om hun hadde sin egen konto og mobil, tror jeg. Fireåringen er også opptatt av å fange pokémon, men å gå kun for å få tak i dem fenger ikke så veldig |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokemon GoStort sett er det positivt. I høst var ungene mye ute og travet gatelangs i store og små grupper i timevis på grunn av Pokemon Go. Ikke bare fikk de vært utendørs og beveget seg masse, men det var også veldig sosialt. Det har dabbet litt av nå da, pga årstiden, og fordi de begynner å bli litt mettet.
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Pokemon Go
He-he, sånn er jeg også - helt uten blygsel.
![]() |
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Pokemon GoJeg har utelukkende positiv erfaring, men her er det bare jeg som bruker det på egen hånd. Ungene har ikke egen mobil, men vi koser oss med dette sammen.
![]() |
#15 |
I mål
|
![]() Sv: Pokemon Go
Enig, men jeg har restriksjoner når vi går sammen med dem. Storebror får stort sett ikke gå med mobilen i hånda da, med mindre vi eksplisitt skal på Pokemonjakt. Vi tillot i sommer til en viss grad at mobilen balanserte på kalesjen til barnevogna slik at han kunne få klekket et egg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokemon GoKjempefin måte for sønnen min å være sosial med andre han normalt ikke hadde turt å ta kontakt med. Hjulpet masse på å få han opp og ut! Bare veldig synd det brått ble slutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Pokemon GoPokemon Go var det eneste som fikk min 13-åring ut av huset, helt frivillig, så jeg er ytterst glad i det spillet.
![]() |
|
|