|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg gjorde det betre i sidemål enn i hovudmål, men sidemålet mitt var bokmål. Og sjølv om ein har nynorsk som hovudmål vert ein jo eksponert mykje meir for bokmål heile oppveksten, så overgangen frå nynorsk til bokmål vart nok enklare enn for ein som har bokmål som hovudmål og må lære seg nynorsk.
![]() |
#165 |
heimføing
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg såg i nokre innlegg (hugsar ikkje kven sine) at der var svenske ord i staden for nynorsk. Trur det var nokre forumistar frå aust som hadde brukt dei vendingane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeDet følast som om eg ikke er meg sjølv og at jeg gjer narr av nynorsk når eg freistar (?) å skrive på nynorsk. Eg hugsar ikkje kva eg hadde for karakter i faget, men trur ikkje det var verre enn bokmål.
![]() |
#167 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-veke
Elevar går av og til over i svenske ord og uttrykk når dei skal skrive nynorsk. Det er kanskje ikke så rart - svensk ligg jo nærare nynorsk enn bokmål.
![]() |
#168 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Men når du velge denne varianten her av nynorsken med freistar og kviar så kan det lett bli karikert. Spesielt når du blande inn et jeg
![]() |
![]() |
#169 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeJeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke ser hva hensikten med en nynorsk-uke skal være, når det fører til at brukere som ikke egentlig behersker nynorsk ender med å skrive nokså umusikalske innlegg. Jeg tror ikke det gagner nynorsken.
![]() |
![]() |
#170 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeÅ kvie seg brukes på bokmål også altså. Det er et helt vanlig begrep.
![]() |
#171 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg synest det er fint med ei nynorsk-veke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
søt
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg treng mengdetrening! *tyst som en østers*
![]() |
#173 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg trur og at hjernen min har godt av å skrive på sidemål. Eg likar godt målformen og tenker at når gutane mine skal lære nynorsk i skulen, så skal eg få dei til å kommunisere på nynorsk i større grad. Det er jo mengdetrening som tel.
![]() |
#174 |
intro
|
For min del må jeg si at mye av nynorsken jeg har sett de siste dagene, har gjort meg enda sikrere i min sak.
![]() |
![]() |
#175 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeDei av dykk som vil øve litt, kan jo gjere det her. Sikkert lurt velje "skule-elevar" og "øv deg". |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
søt
Men korleis skal vi bli noko betre i nynorsk hvis vi ikkje skriv det? :hyl:
![]() |
#177 |
|
Eg synes det er morosamt å sjå kor mykje meir bastant og dramatisk ein fremstår på nynorsk enn på bokmål når man vanligvis ikkje skriv det. Det er som om me alle fremfører(?) monologar på Nationaltheatret. Sist redigert av Maverick : 24-01-17 kl 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
kamerat
|
![]() Sv: Skrive nynorsk på FP-vekeEg synest det er moro å skrive nynorsk, sånn jamnt over, og så synest eg det er heilt slåande kor mykje betre fleire av dykk har blitt berre med litt øving. Det funkar!
![]() |
|
|