|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanlige
Tenkte akkurat det samme.
|
|
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeSynes det er veldig merkelig at noen reagerer på hvordan barna blir behandlet her. Hvem hadde ikke gjort det samme i desperasjonen som oppstod?
|
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeJeg tror ikke dere i barnemishandlingsfraksjonen helt skjønner konteksten her. Der sitter du i en noe obskur førsteamanuensisjobb i Pusan, og har viet ditt liv til koreansk politikk. Og endelig er Sør-Korea på dagsordenen! This is your moment in the spotlight! Du skal liveintervjues på BBC! Og inn valser altså din åpenbart trygge og ustyrlige datter og din halvgale baby i gåstol inn og forventer sin vanlige rett til å skalte og valte på kontoret ditt. Kona di vet derimot hvor viktig dette er, og kaster seg desperat inn for å redde situasjonen.
|
|
|
#25 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeDet beste er egentlig mora som huker seg ned på barnas nivå, og strekker seg desperat etter døra for å lukke den, nesten liggende på golvet. Som om hun gjør mindre av seg da.
|
|
|
|
#27 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Samme tenker jeg også, og så syns jeg faren er så herlig der han desperat prøver å holde maska.
|
|
|
#28 |
|
geskjeftig
|
Just precis!
|
|
|
#30 |
|
Trøtt
|
Igjen må jeg bare quote deg. Nemlig!
|
|
|
#32 |
|
intro
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeNå har jeg googlet grundig, og damen er kona hans, altså barnets mor. "Barnemishandlingsfraksjonen" - spot on!
|
|
|
|
#33 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeEg berre ler og ler. Og han ler jo faktisk litt, han stakkaren som vert intervjua også.
|
|
|
|
#34 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeKlippet viser i alle fall med all tydelighet kvifor ein ikkje skal gje beibier sånne gåstoler. Det hugsar eg nemlig at me diskuterte på NM i gamle dagar.
|
|
|
|
#35 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeVi ler også. Tenk deg da, du er stuck på live TV og aner ikke hva de gærne ungene kan finne på.
Sist redigert av Tallulah : 10-03-17 kl 21:00. Årsak: Modererte meg |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeBarnemishandlingsfraksjon ...
|
|
|
#39 |
|
Klar
|
Sv: Hvad tycks? Et BBC-intervju utenom det vanligeHaha, selvfølgelig diskuteres denne på FP! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
saftig
|
Ikke sant!? Jeg dævver!
|