|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
|
![]() Oppmerksomhet til to avdelingerNeste veke er mi siste behandlingsveke og eg vil gjerne gje stråleteamet mitt og dei på poliklinikken for kreft ein liten oppmerksomhet. Så eg har igrunn tenkt på konfekt. Er det innafor?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerSjokolade er alltid innafor |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerDet viktigste er alltid kort.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerHvor dyr/billig/eksklusiv sjokoladen er, er underordnet. Det betyr mye å få en oppmuntring når folk er fornøyde, verdi/kvalitet på gaven er ikke så viktig.
![]() |
#6 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelinger
Dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerVille fylt et påskeegg. Nille har i mange størrelser.
![]() |
#8 |
Unik
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerPåsekeegg tenkte eg ikkje på ein gong. Eg henger ikkje heilt med, men det var jo ein god ide. Då kan eg fylle med litt forskjelligt.
![]() |
#10 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerGodis blir alltid satt pris på. Noen sjokoladeposer fra Nidar f.eks er vel så greit som konfekt. Vi pleier å ha de i en skål på spiserommet med kortet ved siden av.
![]() |
#11 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerJeg pleier å kjøpe goodwill med twist på sykehuset. Sikker vinner, hver gang.
![]() |
#12 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerKortet er det aller hyggeligste, og sjokoladen er en bonus. Ikke viktig hva det er, men påskeegg er jo litt grei innpakning. Gratulerer så mye til deg med siste behandling! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Unik
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerEg kan fortelle om stor glede då avdelinga fekk påskeegg og kort i dag. Det var så artig å høyre då dei opna egget og såg kva som var oppi. Det kom nokre gledesrop og hyl då. Eg lo heile vegen ut frå avdelinga
![]() |
#14 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelinger
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelingerDet et veldig stas å få en slik oppmerksomhet!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Oppmerksomhet til to avdelinger |
![]() |
![]() |
![]() |
|