|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Karpe diem i SpektrumGleder meg sykt til helgens Karpe konsert. Venninne er blitt syk, så jeg har endt opp med Junior som følge. Vet noen om noen skal varme opp?
![]() |
#3 |
Unik
![]() Sv: Karpe diem i SpektrumJa, jeg så de på Sentrum scene i fjor og Spektrum for tre år siden også. Synes de er så flinke live.
![]() |
#8 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Karpe diem i SpektrumRapporten fra mine utsendte i går var at det var ellevilt, galehus osv. Enormt bra stemning og veldig morsomt med det som skjedde i grisebingen. Den som har kunnskap om produksjon sier at den var avansert og påkostet, men at det dessverre var tidvis dårlig lyd.
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Karpe diem i SpektrumJeg syns det var helt supert! Morsomt show og veldig god stemning! Ungene likte det også, selv om minsten slumret gjennom de siste sangene, sånn er det når han sniker seg opp kl seks om morgenen for å se på TV.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Karpe diem i Spektrum
De var der torsdag? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Karpe diem i Spektrum
Ah, okei. Da var det et eller annet hyss hver dag, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Unik
![]() Sv: Karpe diem i SpektrumJeg likte det kjempegodt. Feel good. Veldig underholdende. Men det synes jeg forrige spektrumkonsert var også. Også likte jeg purk som gikk rundt. Junior blir i dårlig humør av sanger med stygge ord, og der har jo karpe et bredt utvalg, uavhengig kontekst, kan man si... Men han syntes også det var gøy.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Karpe diem i SpektrumKnerten var på "ordentlig" konsert for første gang, og jeg frykter at vi nå har ødelagt ham fullstendig. For han tror at dette er slik det alltid er på konsert.
![]() |
![]() |
|
|