|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ctrl+z
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerAkkurat nå er det baderomsoppussingen som gir umiddelbar lykke, riset bak speilet er jo selvsagt det enorme pengesluket et sånt prosjekt er.
|
|
|
#24 |
|
Klar
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHuset vårt innvendig! Det er ganske nyoppusset, med glatte, pene flater og varmekabler i gulvene. Jeg har vokst opp i et hus fra 1800-tallet med trekk fra alle kanter og store sprekker mellom gulvbordene. Noen kaller det sjarm. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerVanskelig å nevne en ting, men ipad, kaffemaskinen og induksjonsovn gir meg glede hver dag. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg kan vel ikke ta på en flyreise, kan jeg? Men det at jeg har penger til å kunne reise til et annet kontinent og få oppleve nye steder og nye kulturer er det som gir og har gitt meg mest glede i livet.
|
|
|
#29 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg innser at jeg nok er veldig materialistisk, for jeg har mange ting som gjør meg glad i hjertet, på ordentlig.
|
|
|
#30 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerTempursengen og dundyna mi.
|
|
|
#31 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerBortsett fra hunden min så er jeg veldig glad i iPhonen og Macen. Egentlig elsker jeg Kindlen også, men jeg har ikke ro i kroppen til å lese så jeg bruker den ikke så ofte. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg tenker at den som sa at lykke ikke kan kjøpes - eller at penger ikke er alt, var en arrogant jævel som aldri har ligget søvnløs og bekymret seg over hvordan vedkommende skulle betale regningene sine.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHuset mitt, at jeg kan bo her hver dag, i et nydelig hus, på et flott sted, med gode venner i nærheten og "alle" jeg er glad i innen 45 minutters rekkevidde, ved sjøen og skogen i nærheten. Dette er min ultimate hverdagsluksus
|
|
|
#34 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg har også mange ting som gjør meg lykkelig, og jeg liker å ha ting. (En kollega driver og selger unna alle tinga sine, fordi hun føler seg friere uten ting. Jeg føler meg friere med.) At det er dyrt og nytt er ikke så viktig; jeg er ikke opptatt av merker, men av funksjon og estetikk.
|
|
|
|
#35 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg knytter vanligvis ikke lykke til ting, men jeg kan likevel nevne to ting: Vi kjøpte en ny sofa i fjor som er utrolig deilig å slappe av i for hele familien. Jeg er helt sikker på at vi ble litt lykkeligere som familie da vi skaffet den. I tillegg må jeg nevne løpeskoene mine. De første kjøpte jeg på Löpelabbet mens jeg var syk og under behandling, med klar plan om å begynne å løpe. I snart seks år etter det har en rekke par med løpesko gitt meg enormt mye lykke.
|
|
|
#36 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger5-fingerskoene mine, de gjør meg skikkelig glad! Det er et eller annet veldig rampete med følelsen av å løpe ut med dem på, litt som følelsen når du løper ut med søpla eller noe, på tærne i sokkelesten, fordi du ikke gidder å ta på deg sko. Og så ser de så totalt idiotiske ut, at hver gang jeg ser ned på beina mine så må jeg le litt. Klovnesko!
|
|
|
#37 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerFine ting!
|
|
|
#38 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg blir veldig glad når jeg bruker det nye kjøkkenet. Vi har en dyr blender og jeg digger at den fungerer og knuser is. Jeg er veldig glad i de gode skoene mine og min nye veskr.
|
|
|
#39 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
Dette! |
|
|
|
|
|
#40 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerEt sted å bo, varme i badegulvet, seng å sove i og treningssentermedlemskap.
|
![]() |
|
|