Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig BH-åpenbaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-07, 06:28   #41
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Utrolig BH-åpenbaring

Jeg er virkelig en 80 eller 85 jeg da, de finnes jo de også. Om du vet hvordan en BH skal sitte trenger det faktisk ikke være de dyreste du kjøper.

Sist jeg var på en "skikkelig" forretning så var de så kunnskapsløse (etter svangerskap og amming) at jeg kledde på meg og gikk på Lindex. Når jeg likevel måtte finne frem selv kunne jeg likegodt gjøre det der.

Best hjelp har jeg fått på Marks& Spencer.

Det er jo ikke vanskeligere enn å ta mål av brystkassen under puppene, og så måle på puppene. forskjellen i mål tilsier cupstørrelsen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 08:48   #42
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Amen. H&Ms undertøysavdeling er like ille for de fleste jentehyller som Toro-poser for super-husmoren.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:46   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ville bare minne om denne tråden:
Hvordan finne riktig BH?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:46   #44
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før og etter-bilder (ikke av Mim da...)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 09:49   #45
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Nesten alle har BHer som er for vide rundt livet med for små cuper. *Oppsummerer*

Jeg tror ikke måling med målebånd alltid er nok, jeg. Det er noe med HVORDAN de måler, at det faktisk skal være skikkelig stramt når man tar den på, at man gjerne har mye mye større cup-str enn hva som finnes i vanlige butikker.

Og en annen ting; det er jo knapt noen som har A,B eller C. Og det er jo stort sett bare disse cup-str man finner på HM, Lindex, Cubus osv, Jeg vil jo aldri finne 70 FF på HM? Og jeg er ikke unormal. De har jo ikke båndstørrelse som er mindre enn 70, jo. Det er mange som er mye tynnere enn meg. Det virker som kjedebutikkene har mye av skylda for at 80% bruker feil størrelse.

Gammel 06-07-07, 10:10   #46
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Søren..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 10:12   #47
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En feil jeg gjorde før jeg gikk til tilsvarende butikk er at jeg ofte begynte på den innerste haken på ryggen. Jeg gikk også til en ordentlig butikk etter at jeg hadde ammet ferdig og det var en åpenbaring. Jeg hadde ikke hatt så feil selv, men det å få hjelp og faktisk ikke minst få skulderbåndene (heter det det???) innstilt riktig gjør også stor forskjell. Jeg tror at jeg skal besøke den butikken snart også, det er alltid hyggelig med noen nye.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:00   #48
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og en annen ting; det er jo knapt noen som har A,B eller C.

Snakk for deg selv

Gammel 06-07-07, 13:12   #49
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Snakk for deg selv

Amen, sister!

Gammel 06-07-07, 13:14   #50
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har et gavekort liggende. Så fort jeg er ferdigslanket legger jeg turen innom La senza.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:15   #51
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo veldig mange unge og supertynne som har A og B, da. Så jeg syns ikke det er så rart at f.eks. H&M satser mye på de små størrelsene.
Jeg er ikke ung og supertynn, men alle mine bh-er er i B og C, og D vet jeg er for stort uansett hvem som stapper og dytter. Det vedder jeg på altså!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:17   #52
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg bruker Triumph, kjøpte på skikkelig undertøysbutikk, Reimers.

Er det bare jeg som synes det var et festelig navn på en undertøysbutikk?

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:17   #53
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mannen ble over snittet begeistret for denne:

Det ble jeg og!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 13:51   #54
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det er jo veldig mange unge og supertynne som har A og B, da. Så jeg syns ikke det er så rart at f.eks. H&M satser mye på de små størrelsene.
Jeg er ikke ung og supertynn, men alle mine bh-er er i B og C, og D vet jeg er for stort uansett hvem som stapper og dytter. Det vedder jeg på altså!

Tingen er jo det at hvis du tror at du skal ha 85B, og cup-størrelsen er riktig men måler rundt er feil så kan det bli slik at du egentlig skal ha 75D. Det er jo her de fleste gjør feil, de har for stort tall. Cup-størrelsen endrer seg jo et mål for hver størrelse (sånn ca). Men klart det er noen som har A B og C også.

Cupen i størrelse 85B tilsvarer dermed samme cupstørrelse som i:

• 70DD/E
  • 75D
  • 80C
  • 85B
  • 90A

Gammel 06-07-07, 13:55   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner ikke det der, jeg. Hvordan kan cupen være like stor i 90A som i 70DD?

Jeg har ihvertfall en i 75D, muligens 80D, som jeg fikk i gave, og som visstnok skulle være liten i størrelsen. De cupene er SVÆRE.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:02   #56
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Årsaken til det er delvis at svært mange kvinner har uoppdaget puppepotensiale som flyter inn under armene i stedet for å puttes pent på plass i en cup som passer for dem.

Gammel 06-07-07, 14:07   #57
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Årsaken til det er delvis at svært mange kvinner har uoppdaget puppepotensiale som flyter inn under armene i stedet for å puttes pent på plass i en cup som passer for dem.

Nå blir jeg bare vill etter å kjøpe BH i denne butikken. :under-armen-puppe-dame:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:08   #58
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:kikker nervøst under armene for å se om det skjuler seg enda mer pupp der:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 14:12   #59
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg skjønner ikke det der, jeg. Hvordan kan cupen være like stor i 90A som i 70DD?

Jeg har ihvertfall en i 75D, muligens 80D, som jeg fikk i gave, og som visstnok skulle være liten i størrelsen. De cupene er SVÆRE.

Sånn i gjennomsnitt så har større/kraftigere damer større pupper også. Det har de tatt med i beregningen. Derfor er en 70A cup mye mindre enn en 90A cup. 75D er en stor cup, den er like stor som en 80C eller en 85B. Dette stemmer dog ikke 100 % i alle merker, men sånn ca så skal det være slik.

Jeg har 75C, 80C er alt for stor cup for meg, men i cupen kan en 80B passe (men da er den for stor rundt).

Gammel 06-07-07, 14:14   #60
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Hvis noen kan få meg til å se ut som nr 5, tror jeg jammen at jeg skal en tur innom.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.