![]() |
#281 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000
Er vel greit for Jonas å komme videre fra ungdomsskolekjæresten da. Det skjer mye på få år der, og Eva er vel ikke den mest modne heller akkurat.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 19-06-17 kl 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Yes, we can!!
|
Ja, det kjappe blikket til Chris der sa utrolig mye, egentlig. Det er mye omsorg i å late som ingenting av og til.
![]() |
#284 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Hvem er siste chatten fra da, dere? Spekulasjonene på nett går fra Gutte-Chris, Jonas, Elias, Mahdi og jente-Chris, etter hva jeg har lest.
![]() |
#285 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tenker at det må være fra P-Chris, noe annet ville ikke vært logisk i mitt hode. Vilde-klipp, 2 vilde-chatter, Chris-klipp, 2 chris-chatter.
![]() |
#287 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Det er vel ikke noe å lure på? Det er jo helt åpenbart etter det siste klippet.
![]() |
![]() |
#288 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tror vi har skiftet person og at vi får klipp i dag litt senere.
![]() |
#289 |
Introvert textrovert
|
Det lures, mye fordi meldingen har annet språk enn det Chris og Eva brukte. Ikke noe flørt og mer slang, kanskje enn det Chris bruker. Men det mangler kyss og hjertene fra i går kveld.
![]() |
#290 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Og så var det jo hos Eva de var i forrige klipp, ikke hos Chris?
![]() |
#292 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Tror ikke det er P-Chris. Da hadde det ikke vært vits i å ikke la oss vite det. Spekulerer i at Noora vet noe om Eva som hun ikke skal si videre. Og at Eva er spent på reaksjonen til foreldren til den hun chatter med. Personen er så viktig at pov er endret dit, så denne vil sikkert få klippet sitt i dag. På grunn av språket holder jeg en knapp på Jente-Chris, son har vært veldig anonym til nå. Og kanskje at hun og Eva har noe sammen. Det vil kanskje treffe de av fansen son har ventet på et bi-forhold mellom Eva og Vilde. -Er åpen for at jeg kan være på jordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Jeg tror ikke det er bi-fortelling her, men jeg kan jo ta feil. Uansett var det et godt grep for å øke spenningen!
![]() |
#296 |
WF: Sausnebbet
|
Nei, vet ikke jeg, men synes liksom Chris også hadde fortjent å ha en historie, og litt dybde med seg før serien slutter, og nå er så mange andre temaer allerede berørt. Tenkte at dette kunne funke, på et vis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
Ja. En bi-fortelling mellom noen av jentene har virkelig ikke slått meg, og jeg håper ikke det kommer heller.
![]() |
![]() |
#299 |
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Hva baserer du det på?
![]() |
![]() |
#300 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: SKAM - innlegg 3002-4000Egentlig mest på at Vilde virker så usikker på sin egen seksualitet. Det er hele tiden en fasade basert på hvordan hun mener at hun bør være. Og at jeg kanskje tror at det skjuler noe annet som hun er usikker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|