Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

SKAM - innlegg 3002-4000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-17, 22:45   #421
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Ja, håper det jeg også.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-17, 23:27   #422
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jonas og Emma! Bra parallell til sesong 1 hvor det er Eva som ikke vil vise fram Jonas til moren sin. Men Emma??? Håper ikke det ender med at Jonas går til Eva og at Emma blir brukt igjen.

Men Emma er for naiv for Jonas, er ho ikkje? Og dessutan kunne ho godt fått ein fyr som var oppriktig interessert i henne, ikkje bare ein som skjuler henne fordi han hooka med eksen forrige torsdag og ser på henne SoMe om god nummer to.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-17, 23:38   #423
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Er det av og til tull med chatten? Blir litt forvirret hvem det et som chatter av og til. På chatten mellom Vilde og Chris der Chris "visper" penger, er det blide av Vilde nederst til høyre. Men, er ikke det Chris sin side? Har Samsung og vet ikke helt hvordan iPhone er på det området.

Gammel 20-06-17, 23:41   #424
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel et bilde som indikerer at meldingen er lest av vedkommende.

Gammel 20-06-17, 23:46   #425
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Da var det i alle fall riktig at skjortechat var mellom eva og Jonas :flink:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-17, 23:52   #426
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke JA og MM hadde levd 24/7 med serien i hodet hvis det ikke hadde vært for de crazy fansene. Det har jo roet seg en del i Norge, men disse andre gærningene tar jo virkelig kaka. Jeg vil ha Videsesong. Og J-Chrissesong.

Og jeg blir sur hvis Eva går tilbake til Jonas, ass. Han verdsatte henne ikke på den måten hun fortjente, og hun har blomstret uten ham. Ikke at hun nødvendigvis bør ende opp med P-Chris, for jeg er litt usikker på om han heller er god for henne i lengden. Men jaffal ikke Jonas.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 00:10   #427
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det er vel et bilde som indikerer at meldingen er lest av vedkommende.

Det kan stemme med facebookchat? Det er ikke noe bilde på det andre Chris har skrevet.

Gammel 21-06-17, 00:17   #428
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Og jeg blir sur hvis Eva går tilbake til Jonas, ass. Han verdsatte henne ikke på den måten hun fortjente, og hun har blomstret uten ham. Ikke at hun nødvendigvis bør ende opp med P-Chris, for jeg er litt usikker på om han heller er god for henne i lengden. Men jaffal ikke Jonas.

Helt enig. Han disset henne stadig for å være mindre smart, og var ikke ærlig mot henne. Jeg synes ikke han behandlet henne særlig bra, men hun hadde ingen andre på den tiden. Hun virker mye mer selvstendig og sterk nå enn i sesong 1. Selv om jeg synes "sykt moden" kanskje var å ta i litt.

Sist redigert av My : 21-06-17 kl 06:52.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 06:49   #429
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det kan stemme med facebookchat? Det er ikke noe bilde på det andre Chris har skrevet.

Det er chat. Hvis du ser på en av dine chatter, ser du ar dine meldinger er i blått og uten bilde. Bilde av de som har lest kommer opp under dine meldinger, og et større bilde av den du chatter med er før meldingene på venstre side. Det er jo t.o.m. ny versjon hvor du kan like meldingene om du ser nedover.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 10:29   #430
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg var det åpenbart at det var til fellesutgiftene og at Chris vet at det neppe er til en topp.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 10:56   #431
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja, det var en side til på min PC, ja.

En annen grunn er vel at JA skal til USA og være med som konsulent på Shame, vel?

Gammel 21-06-17, 11:02   #432
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, nå må det snart komme et klipp eller en chat. Jeg er veldig spent på hvem vi får i dag.

Gammel 21-06-17, 11:56   #433
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Om det blir Even (pga Isaks bursdag i dag) tipper jeg først chat og så klipp 21.21. Isak er født 21.06 kl 21.21. Og Even var ganske så opphengt i 21.21.

Gammel 21-06-17, 12:02   #434
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Om det blir Even (pga Isaks bursdag i dag) tipper jeg først chat og så klipp 21.21. Isak er født 21.06 kl 21.21. Og Even var ganske så opphengt i 21.21.

I tilfelle er det egentlig helt greit, for jeg har glemt igjen hodetelefonene mine hjemme i dag, så jeg kan ikke se klipp på jobb.

Gammel 21-06-17, 12:16   #435
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Foreløpig har du rett, Karamell!

Gammel 21-06-17, 12:17   #436
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp. Even.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 12:17   #437
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Ser slik ut ja! Internettet kommer til å ta av.

Sist redigert av My : 21-06-17 kl 12:35.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-17, 12:25   #438
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yes. Jeg gleder meg til Even.

Gammel 21-06-17, 12:55   #439
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Hmmm... Jeg tror ikke det blir Even jeg. Jeg tror det blir klipp fra bursdagen til Isak ferdig med det. De har nå hatt fire sesonger med en karakter hver, og så har de nå også vist tre sånne små snutter med hver sin hovedkarakter. Andem har jo sagt at hun har planlagt for syv sesonger, har hun ikke?

Så jeg tror det blir fest i dag, og klipp i morgen hvor begge inneholder litt samling av løse ender.

Og så er det jo det "store" spørsmålet om Eid-vorspielet: De er jo invitert til lørdag, men i utgangspunktet skal jo sesongen være over i morgen. Dog gikk jeg nå inn på NRK sin hjemmeside og sjekket programmet for i morgen, og der står det ikke oppført noen SKAM-episode. Det gjør det heller ikke på lørdag. Tror dere at de leker med hjernen vår, og kjører sesongavslutning på lørdag i stedet for på fredag?

Gammel 21-06-17, 12:56   #440
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Hmmm... Jeg tror ikke det blir Even jeg. Jeg tror det blir klipp fra bursdagen til Isak ferdig med det. De har nå hatt fire sesonger med en karakter hver, og så har de nå også vist tre sånne små snutter med hver sin hovedkarakter. Andem har jo sagt at hun har planlagt for syv sesonger, har hun ikke?

Så jeg tror det blir fest i dag, og klipp i morgen hvor begge inneholder litt samling av løse ender.

Og så er det jo det "store" spørsmålet om Eid-vorspielet: De er jo invitert til lørdag, men i utgangspunktet skal jo sesongen være over i morgen. Dog gikk jeg nå inn på NRK sin hjemmeside og sjekket programmet for i morgen, og der står det ikke oppført noen SKAM-episode. Det gjør det heller ikke på lørdag. Tror dere at de leker med hjernen vår, og kjører sesongavslutning på lørdag i stedet for på fredag?

pssst det er torsdag i morgen.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.