Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Politiradio

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-07, 09:31   #41
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politiradio

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men for en 10-20 år siden var saken litt annerledes.

Ja, det husker jeg også.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 09:34   #42
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Men for en 10-20 år siden var saken litt annerledes.

Det var det nok. Jeg tror noen hørte på politiradio i den tida for å få vite hvor det var kontroller.

At folk har interesse av det nå for tida virker ganske fjernt for meg.

Ja ja.. Foreldrene mine har en nabo som liker å lytte på jaktradio også..

"Hunden har los".. "Sett et rådyr i bakken".. "øøøøøy du er over på mitt område".. mellom alle skrapelydene.

Hver sine interesser

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 09:35   #43
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 10-07-07, 11:00   #44
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Eneste jeg vet om politiradio er at pappa sa at farmor hadde en nede i Stavanger og det er 30 år siden.
Jeg vet ikke om de bruker det her i kommunen en gang. I allefall er det lite action her, og den lille som er foregår natt til fredag og lørdag, men da holder amo på med andre ting.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 11:16   #45
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Broren min hadde for noen år siden og for alt jeg vet kan det hende han har enda. Eller, to av brødrene mine hadde vel.

Jeg ser ikke poenget i det hele tatt.

Gammel 10-07-07, 12:30   #46
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

besteforeldrene mine har det...og de har den på med høyt volum og lytter med stor entusiasme når det kommer en beskjed....
Ikke så gøy å være på besøk der...blir helt hodegal. Bedre å være på diskotek i fire timer enn på besøk der i fire timer

Gammel 10-07-07, 17:39   #47
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

besteforeldrene mine har det...og de har den på med høyt volum og lytter med stor entusiasme når det kommer en beskjed....
Ikke så gøy å være på besøk der...blir helt hodegal. Bedre å være på diskotek i fire timer enn på besøk der i fire timer

Ja, sånn opplevde jeg å være på besøk der den sto på.

Gammel 10-07-07, 17:41   #48
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har og jepp, det er lovlig.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 17:43   #49
Line*
Expired

Standard

Greit at det er lovlig, da. Siden jeg forteller om denne bekjente, mener jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:11.