Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Metallica på Valle Hovin 10/7

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-07, 12:18   #41
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Du var i Skedsmohallen? Skulle gjerne ha vært der. Jeg var 11 år, og det tok enda et år før jeg oppdaget Metallica.

Jeg så dem i The Edinburgh Playhouse, som er et ganske fint konsertlokale; kinosal fra 20-tallet med ca 3000 plasser fordelt på parkett og to balkonger. Masse utskjæringer, pynt og gips på vegger og tak, og til dekoren på Damaged Justice turneen passet det veldig bra. Vi skulle nok beholdt den opprinnelige salen i Colosseum med over 2000 plasser her i Oslo også.

Ben "var allerede gammel nok til å kjøpe øl" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 15:52   #42
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Du var i Skedsmohallen? Skulle gjerne ha vært der. Jeg var 11 år, og det tok enda et år før jeg oppdaget Metallica.

Der var jeg, og det var gøy. Tror aldri jeg har vært så sliten etter en konsert noen sinne, det var 3 timer med intens headbanging . Da var det skikkelig gøy og sette seg i bilen etterpå og kjøre 2 timer hjem siden jeg var den eneste som var gammel nok til å kjøre bil.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-07, 15:59   #43
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Der var jeg, og det var gøy. Tror aldri jeg har vært så sliten etter en konsert noen sinne, det var 3 timer med intens headbanging . Da var det skikkelig gøy og sette seg i bilen etterpå og kjøre 2 timer hjem siden jeg var den eneste som var gammel nok til å kjøre bil.

*misunnelig*

Bilturen til Cliff Burton var hakket verre.

Gammel 19-06-07, 17:00   #44
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal! Gleder meg! Kjøpte billett via facebook, betalte 1000,-

Jeg har sett de live før, i 94, 96(?) og 99

Gammel 19-06-07, 20:57   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal! Dvs. , jeg skal jobbe der i baren. Regner med at jeg om ikke annet HØRER noe!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-07, 00:17   #46
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Noen som har lyst til å møtes eller?

Gammel 29-06-07, 10:51   #47
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har fått billett av en kompis.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 21:34   #48
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var på Metallica på Roskilde '03, og skulle gjerne ha vært der 10. juli.
Men i stedet blir det mannen som drar.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-07, 19:58   #49
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Vi har 2 billetter og selge (desverre). Dersom noen er interessert så finner dere tråden i Markedsplassen her.

Juste og Heiko

Gammel 09-07-07, 23:18   #50
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har 2 billetter og selge (desverre). Dersom noen er interessert så finner dere tråden i Markedsplassen her.

Juste og Heiko

Må være kjipt.

Men jeg og mannen er happy. For vi har ordnet oss både billetter og barnevakt - så da skal vi ut å rocke i morgen.

Gammel 10-07-07, 00:06   #51
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Standard

Må være kjipt.

Men jeg og mannen er happy. For vi har ordnet oss både billetter og barnevakt - så da skal vi ut å rocke i morgen.

Hehe godt bilettene går til noen som setter pris på dem. Håper dere blir heldige med været. Rock on! Jeg får heller kose meg med Rush i Oslo Spektrum i høst.

Gammel 10-07-07, 14:13   #52
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kos dere masse Irma!

Jeg skal bruke ettermiddagen til å sitte hos en øre-,nese-,hals-spesialist og vente på å få renset opp i et ekstremt betent høyre øre. Hørselen er nesten vekk, så konsert hadde ikke vært tingen i dag.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 14:35   #53
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får heller kose meg med Rush i Oslo Spektrum i høst.

Hey! Dit skal jeg også!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 15:53   #54
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Vi bor rett over veien for Valle Hovin, og kommer garantert til å høre konserten i dag. Snakket akkurat med mannen min, som hadde vansker med å komme seg hjem pga. alle menneskene - og må gå omvei til barnehagen for å hente, for det er smekk fullt på alle fortau. Det er ikke så ofte det er så mye "liv" på Helsfyr!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 15:57   #55
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Noen som tør tippe når Metallica går på scenen? Er litt usikker på når vi skal dra. Bekkenet mitt orker ikke timesvis med oppvarming og venting.

Gammel 10-07-07, 16:27   #56
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Metallica går på scenen klokken 20:30, det sier iallefall så på nettsidene til Oslo Spectrum. Turboneger skulle fra 18:00 til 18:30 og så skulle HIM etter det. Metallica skal spille frem til 23:00.

Gammel 10-07-07, 17:05   #57
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Takk Adrienne! Du er en knupp.

Gammel 10-07-07, 17:06   #58
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi sitter og ser på konsertfolket fra kjøkkenvinduet akkurat nå, og kan umulig bo langt fra Tiddelibom.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:15   #59
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Metallica på Valle Hovin 10/7

Åh, jeg er littegrann misunnelig ja..
Men jeg kunne uansett ikke dratt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:24   #60
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Enjoy!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.