|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Organdonasjon, bare vitale organer?For noen år siden så jeg en interessant britisk dokumentarserie hvor man fulgte de som jobber med å hente vev fra døde mennesker. Slik jeg har forstått det kan man i Norge bare donere i alt 7 indre organer, mens i Storbritannia kan man også donere annet vev, bl.a. øyne, hud, ledd, sener og bein. Ikke noe livreddende, men definitivt livskvalitetøkende. Er det noen som vet hvorfor dette ikke gjøres i Norge?
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Organdonasjon, bare vitale organer?De utførere jo hornhinnetransplantasjoner i Norge også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Organdonasjon, bare vitale organer?På organdonasjon.no står det: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Organdonasjon, bare vitale organer?Det visste jeg faktisk ikke. Jeg prøvde å søke litt (tydeligvis ikke godt nok
![]() |
|
|