|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvor mye penger brukes til reise og overnatting i løpet av et år? Les innlegget først | |||
| Under 1000 kr |
|
0 | 0% |
| 1000-4000 kr |
|
6 | 9,38% |
| 4000-8000 kr |
|
7 | 10,94% |
| 8000-12000 kr |
|
5 | 7,81% |
| 12000-16000 kr |
|
2 | 3,13% |
| 16000-20000 kr |
|
4 | 6,25% |
| 20000-24000 kr |
|
9 | 14,06% |
| 24000-28000 kr |
|
2 | 3,13% |
| 28000-32000 kr |
|
0 | 0% |
| Mer enn 32000 kr |
|
29 | 45,31% |
| Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Ja hvor mye bruker dere på reiser (tog, bensin til langreise med bil, leiebil, båt, fly, buss etc.) og overnatting (hotell, hytte, leilighet etc.) i forbindelse med ferie/weekendreiser i løpet av et år? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Aner ikke. Men en hel del, siden vi prioriterer reising veldig høyt. Over 50 000 i år, tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?I år har vi kommet billig i fra det - har vært på to utenlandsreiser hittil i år, tre uker til sammen - og de har til sammen kostet oss 20000.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Skal på sommerferie nå, som vel kommer på rundt 10 000. Så har vi pleid å være på en kortere/billigere vinterferie, som kanskje kommer på 2-3 000. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Dette blir første sommerferien vår siden turbo var 3 mnd. Så vet ikke.
Sist redigert av Honda : 13-07-07 kl 15:19. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Det aner jeg ikke.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Vi bruker også en hel del penger på reiser, vi prioriterer det veldig høyt. Kanskje pollen burde ha gått høyere opp. :lærertilnestegang: |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?
dere har det lettere og billigere enn oss å komme dere ut i verden. Urettferdig
|
|
|
|
#11 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Vi reiser veldig, veldig lite da jeg har en samboer som ikke helt skjønner poenget med å reise seg fra sofaen.
|
|
|
#12 |
|
godt brukt
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?I år ca 25000,- |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Jeg vet ikke, det varierer fra år til år. I år har vi vært en tur i Pisa, det kom på ca 5000, vi skal en tur til Riga snart og det kommer på ca 5000 og så skal vi til Bulgaria med ungene seinere i år og det kommer vel på en 15 000.
|
|
|
#14 |
|
Originala
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Ikke så mye. Jeg krysset av for 8-12 000 kroner. Noen ganger kan det kanskje bli mer, og jeg håper vi kan reise litt mer når vi etter hvert får to inntekter. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Vi bruker ganske mye. Elsker å reise! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
intro
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Vanligvis ikke så mye, da vi pleier å fly og bo rimelig, gjerne ved hjelp av bonuspoeng og slikt. I år har vi imidlertid leid ei ganske stor hytte i Norge i to uker i sommer, og det ble dyrt, det.
|
|
|
|
#17 |
|
...
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Det går mye penger til reising her også. Gruer meg litt til minsten passerer to år. Da blir det virkelig dyrt når vi skal på tur. Men, det er verdt hver eneste krone det koster oss.
|
|
|
#18 |
|
En som trener
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere igjennomsnitt på et år?Vi bruker sjelden mindre enn 50.000 i året. I år er et unntaksår siden jeg er gravid og ikke orker så mange/lange flyturer eller for varme strøk. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi bruker en del siden vi har familie så langt unna. Jeg har vel aldri regnet på det, men vi kan nok lette havne på 30 000 pluss skulle jeg tro.
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Overnatting og reise i ferier - hvor mye bruker dere i gjennomsnitt på et år?Vi prioriterer ferie og reising høyt. Ikke at jeg egentlig tenker så mye over det, men vi havner sikkert i den øverste kategorien.
|
|
![]() |
|
|