|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Hei folkens.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Jeg tror ikke skoler leier ut i helger med mindre det er til frivillige organisasjoner.
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Det er jo endel slike ting allerede, vedkommende vil ikke heller knytte seg opp mot det da? Det pleier å være Bruktmarked på Sagene ved samfunnshuset, og det er mulighet for å sette opp bord både i Birkelunden på søndager og Vestkanttorvet på lørdager.
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Her vil nok vedkommende ha et eget lokale.
![]() |
#7 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Det er grendahus, klubbhus og noen borettslag har utleie. Ikke alt like sentralt.
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Kan du tipse meg på om om konkrete lokaler? (Jeg tror ikke h*n er helt orientert om hva som ligger rundt omkring... Jeg har jo IKKE peiling.
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Det blir kanskje enklere om du spesifiserer sånn cirka hvilke bydeler som kan være aktuelle? Oslo er jo stor i utstrekning.
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Jepp, det Nera sier. Bydeler og størrelse på lokalet vedkommende er på jakt etter. Hva slags varer er det snakk om?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Jeg skal høre med h*n om hvor det er interessant å ha markedet. Som sagt så er jeg virkelig ikke kjent i Oslo og omegn, så jeg aner virkelig ikke.
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?Det enkleste er vel å leie seg plass på Vestkanttorget på lørdager - der er det fast marked og mange besøkende, og så heller ha marked noen lørdager på rad. Da ligge alt til rette og kundene kommer.
![]() |
#13 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Plasser til å avholde bruktmarked i Oslo?
Eg tenker og det. Vestkanttorget, Birkelunden eller Vaterlandsparken (litt meir shabby type marked det siste) er det jo store bruktmarked kor folk kan leige seg inn og stille med bord eller bod. På Blå er det håndverksmarked på søndagene. Det er nok lettare å få folk til eit slikt etablert arrangement, enn til eit privat marked i eit grendehus i ein bydel.
![]() |
![]() |
|
|