|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#981 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4At Snuppa sitt fotballag klarte uavgjort 2-2 i en slitekamp med innslag av litt stygt spill fra motstander.
|
|
#982 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Å treffe på en ansatt fra barnehagen gutta gikk i som bor i blokkene rett nedenfor her. Og dermed en liten skravlings. Koselig.
|
|
|
#983 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Det fantastiske været under Tour Des Fjordes. For en vanvittig reklame for byen og landsdelen!
|
|
#985 |
|
Leser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Er midt i eksamen, og det går ok. Har vært litt nervøs (synes vi har fått litt dårlige tilbakemeldinger, men det synes ingen andre så ... kanskje jeg som er kravstor? )
|
|
#986 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Lykke til videre him!
|
|
#987 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg er glad for at jeg i dag offisielt klarte å si fra meg vervet som nestleder i FAU på skolen til minsten. Har sittet i 4 spennende år i tillegg til en runde på 2-3 år med eldste. På tide å gi stafettpinnen over til noen andre. Jeg håper dette var mitt siste FAU-møte. |
|
|
|
|
#988 |
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Fantastiske bilder av Kristiansand og Tour Des Fjordes. Tre lokale løpere med, utrolig gøy. Tredjeplass til Kristoffer Halvorsen fra Team Sky. Det må ha vært helt fantastisk å sykle i sitt nabolag og i bakken der han syklet hjem fra skolen i tre år.
|
|
#989 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg aner ikke hva som har gjort meg glad i dag, jeg bare våknet fornøyd og blid til tross for at Helten er bortreist og jeg måtte ordne frokost og kaffe selv. Kanskje det er håp for meg likevel. |
|
|
|
|
#990 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg var også glad da jeg var ferdig med FAU, Anne C. Det var noe med å gå gjennom de samme diskusjonene om 17. mai og sommeravslutning år etter år etter år. Til slutt risikerer man å bare bli den sure, gamle dama i kroken som kraker "det har vi prøvd før, det funker ALDRI!".
|
|
#991 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Vært på frokostmøte og fått ny input til både cv og søknad. Nå kaffedate med mannen i byen før jeg skal hjem og skrive ny cv og søknader.
|
|
#992 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Too-Good-To-Go-pakken jeg fikk sikret meg til lunsj, med rester fra frokostbuffeten på hotellet over gata fra jobb. Stappfull med frukt og grønt (småtomater, paprika, salat, appelsin, vannmelon, kiwi, ananas ...), i tillegg til rundstykke, egg og bacon, småpoteter og minifiskekaker, og på toppen av det hele en søt liten croissant med marmelade til dessert.
|
|
#994 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Utviklingssamtalen med eldstemann. Det var bare skryt og gode ord.
|
|
|
#995 |
|
bits and pieces
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4
Den pakken hørtes herlig ut. Og mye bedre enn den ene jeg har prøvd. 2 brødskiver med pålegg og et par cherrytomater.
|
|
|
#996 |
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4At klassen til yngste hadde hatt det så gøy på overnatting på skolen i natt og var så blide da jeg kom for å servere dem frokost i dag tidlig.
|
|
#997 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Møtte en stor flokk klissvåt og lykkelige unger utenfor kontoret mitt som ropte og ville ha med helsesøster på lek i vannsprederen:-) Får bli med neste gang.
|
|
#998 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Koselig kveld med venninne og vin.
|
|
#999 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4At jeg fikk bistå mine kollegaer som hadde en krevende jobbdag med å slukke branner idag.
|
|
#1000 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Ja, og at minsta og jeg er alene hjemme i helgen.
![]() |
|
|