|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() God og litt eksklusiv cognacJepp, vi skal ha søskenbarntreff og tenkte vi skulle spleise på en cognac til vertskapet. Noen forslag til hva jeg kan handle inn?
![]() |
#3 |
Tøff
|
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognacDet er vanskelig å si hva som er godt for andre. Selv er jeg glad i whisky, men jeg liker jo ikke all whisky. Hva med et gavekort på Vinmonopolet så kan de handle det de liker?
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognacJeg og en kollega fikk hjelp på Vinmonopolet, og det var bra. Hun anbefalte ikke søt cognac sånn som pappa liker til folk under pensjonsalder, det kan jeg forstå. Jeg synes armagnac er tryggere kjøp med mindre jeg vet mottager liker cognac.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognac
I følge lillesøster til vertskapet, ja.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognacBåde Ernie og jeg sverger til Cordon Bleu eller Noblige, begge fra Martell. Om du vil ha god cognac, så gå for (minst) XO-kvalitet. Vi kjøpte en Cordon Belu som var svindyr i fjor sommer, men det var som å drikke fløte.
![]() |
#8 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognacHvis man ikke vet selv, er å spørre på polet helt gull. De har gjerne kunnskap om litt off the beaten track, også. Har selv Martell Noblige som er nevnt over, den er jo veldig mainstream taxfree Cognac som mange liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rockesøster
|
![]() Sv: God og litt ekslusiv cognac
Anbefaler også Noblige.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God og litt eksklusiv cognacBrillet Trés Vielle Reservé X.O Grande Champagne er en favoritt her i huset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: God og litt eksklusiv cognacTakker for mange tips! Jeg skal selvsagt også spørre på polet, men FP er jo best.
![]() |
|
|