Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ødelagte puslespill

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-07, 18:55   #1
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Spørsmål

Ødelagte puslespill

Eller mangel på brikker. Hva gjør dere med de?

Passer dere på de litt til, tilfelle brikkene skulle dukke opp, eller går de i søpla?

Økonomen i meg klarer ikke helt å kaste de, selv om en brikke eller to mangler.

Gammel 21-07-07, 18:56   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ødelagte puslespill

Du vet at når du kaster puslespillet så dukker brikken som mangler opp dagen etter?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 19:00   #3
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Du vet at når du kaster puslespillet så dukker brikken som mangler opp dagen etter?

Jeg vet.. Jeg har dog testet det en gang, men brikken er og blir borte. Men så har jeg sikkert glemt hvilken brikke som mangler.

Gammel 21-07-07, 19:38   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er oppvokst med en mor som ikke kaster noe som helst. Skrekk og gru! Jeg kaster heller et puslespill for mye :sløseMim: enn å ha 12 halve puslespill.

Gammel 21-07-07, 20:35   #5
Albertine
Passiv

Standard

Jeg er brutal og pælmer dem i søpla.

Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 20:43   #6
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

De kastes! Det er forferdelig irriterende med puslespill som mangler brikker.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-07, 20:44   #7
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

De kastes! Det er forferdelig irriterende med puslespill som mangler brikker.

Ja, det er sant.. Tror jentene skal få klippe ut prinsesse bildet da. For det var visst for fint til å kastes.
Kjøpte en bunke puslespill brukt engang på et loppemarked. Alle manglet minst en brikke. Da følte jeg meg veldig lurt..

Gammel 22-07-07, 14:24   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er brutal og pælmer dem i søpla.

Samme her. Kanskje jeg lar det gå en uke, men that`s it.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 14:31   #9
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, jeg leter til jeg finner alle brikkene hver kveld så jeg kjenner egentlig ikke problemstillingen .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 01:41   #10
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Eh, jeg leter til jeg finner alle brikkene hver kveld så jeg kjenner egentlig ikke problemstillingen .

Nå fikk jeg dårlig samvittighet, for jeg pleier å kaste dem. Skjønt nå er det ikke noe problem lenger, de passer på puslespillene sine selv... og de er veeeldig opptatt av at alle brikker er på plass. De har nemlig hjulpet meg med et lånt puslespill på 5000 brikker hvor en eneste j...a brikke var borte (unnskyld språket).

(mor til tre alt for store barn)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 08:39   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Nå fikk jeg dårlig samvittighet, for jeg pleier å kaste dem. Skjønt nå er det ikke noe problem lenger, de passer på puslespillene sine selv... og de er veeeldig opptatt av at alle brikker er på plass. De har nemlig hjulpet meg med et lånt puslespill på 5000 brikker hvor en eneste j...a brikke var borte (unnskyld språket).

(mor til tre alt for store barn)

Øh, jeg har nok litt yngre barn enn deg . Jeg gjør ikke det samme den dagen antall brikker og antall puslespill er helt utellbare .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 09:26   #12
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Nå har ikke lille begynt å pusle enda, men jeg kommer til å kaste.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-07, 12:04   #13
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Øh, jeg har nok litt yngre barn enn deg . Jeg gjør ikke det samme den dagen antall brikker og antall puslespill er helt utellbare .

Joda, men mine kjekke store var søte små en gang. Og da prøvde vi alltid å finne brikkene først, men noen ganger var de bare søkk borte og resten ble kastet. Men husnissen vår var mer interessert i sokker så puslespillene var stort sett komplette. Siste opptelling viste at vi har 20 overlevende puslespill som kan brikketelles!!!

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.