|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I could be violet sky
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Vi har bestemt oss for å kjøpe en liten (paraply)trille til to-og-et-halvtåringen vår til lille Stockholmsferie neste uke. Vogna må være svært lett, kunne bæres i en hånd og veldig enkel å slå opp og legge sammen. Kjekt om den kan festes på ryggsekk el lign. også.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Skal han sove i den? I så fall har babyshop en til 499. Enkel, lett og grei, liggestilling og liten kalesje.
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Skulle jeg bare gått for størrelse, har jeg nok valgt Mutsy spider. Den er pitteliten sammenlagt.
|
|
|
#4 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Ville hvertfall hatt kalesje, jeg har angret med grønn fordi vi tok en uten.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?
Da hadde jeg valgt ei av de absolutt enkleste paraplytrillene. De veier ikke stort, og du kan sikkert bære den festet på ryggsekken. Det er nok lettere enn f.eks en Zapp, som veier 6 kg. Den har bæreveske riktignok, men er ganske tung om den skal bæres lenge. |
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Jeg hadde valgt Quinny Zapp, hvis den ikke skal brukes mye til soving. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
På lukket avdeling
|
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Vi bruker Zapp til ferier og turer. Litt tung å bære over lengre strekninger, men jeg klarer det helt greit. Jeg er en veldig liten dame. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Den Musty Spider som Bauche la inn bilde av ser også smart ut. Den har jo også kalesje, samt litt liggestilling tydeligvis. Men har ikke prøvde den. Synes det ser ut som om det kan bli litt "dinglebein" i den, men vet ikke. Kunne vært moro å hørt fra noen som har prøvd den vogna og evnt. sammenliknet med Zapp. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Jeg tenkte også "dinglebein" som Elisabet i Spider'n, men har ikke prøvd selv. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
...
Sv: Re: Sv: Paraplytrille/liten vogn – TIPS?Vil også anbefale Zapp. Den er god å trille og funker faktisk bra som sovevogn også til større barn. Hvis behovet skulle melde seg.
|
![]() |
|
|