|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?......... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?
Det har mye å si jo, det er helt sikkert. Jeg har dårlig rygg, og orker ikke tunge vogner, så buggisen er ideèl (jeg har prøvd så mange at det vet jeg). Min venninne som også har buggis har litt svake håndledd som fort blir vonde, og hun elsker også buggisen's letthet pga det.
Nesj, ikke nødvendigvis. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Passiv
Re: Sv: Re: Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?
Og sittedel? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Passiv
Og ja, hvis det stemmer er den jo 4 kg. tyngre enn buggis, og 3 kg. lettere enn Quinny, så da er det ikke rart man kjenner forskjell på de, og mer mellom buggis og tfk enn tfk og quinny. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Re: Vurderer ny vogn..noen forslag?
Vekta mi stemmer, for den vekta blir stilt inn av noe data ing og sjekket 3 ganger i året.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Bugaboo er fantastisk! Jeg har hatt den siden snuppa var nyfodt. Naa er hun 26 mndr. og den er fortsatt like bra. Kjopte en Quinny Zapp fordi jeg trodde jeg trengte en trille... Bomkjop!
|
|
|
#27 |
|
Ekvilist
|
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Jeg har hatt Bugaboo Cameleon (i ganske mange flere enn 2 dg
|
|
|
#28 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Mange gode forslag her
|
|
|
#29 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Har hatt et par venninner som har trillet Buggis. Jeg var imponert over bag-størrelsen, og syntes den var god å trille på asfalt/kjøpesenter. Hadde nesten bestemt meg for en selv ved en eventuell nestemann, men ombestemte meg da samtlige venninner solgte på grunn av at barnet fikk kalesjen i hodet og dårlig plass rundt 1,5 års alder. Jeg har sett bilder av større barn i vogna, jeg vet at det er 3 åringer som får plass, men jeg er ikke overbevist av det jeg har sett i RL. Den er god å trille og er fæncy og alt det der, men det er det jo andre vogner som også er. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Passiv
Bugaboo som mange har foreslått er en 4-hjuling |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Jeg har både OTH og Buggis Cameleon. Jeg er ikke enig i at Buggis har fantastisk trillecomfort - til det trekker den for mye til sidene. Bugaboo Frog er bedre å trille i så fall - den har stivere ramme. Hvis det er grusveier som er kriteriet ville jeg valgt OTH. Hvis det er mye reising, shopping og manøvrering på trange steder er Buggisen suveren. Barnet sitter veldig bra i en Buggis, OTHen blir litt for bakoverlent.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Om du ikke har som kriterie at hun MÅ kunne sitte vendt mot deg, hadde jeg gått for en Babyjogger City Elite. Beste vogna jeg har hatt, og jeg angrer bittert på at jeg solgte den. Klappes sammen med et rykk i ei hempe i sittedelen, og veier ca 10 kg med hjul. Jeg bar vogna i den hempa, med lillebror på den andre armen opp i 4 etasje i blokken vi bodde uten problemer, og jeg klarte også legge den inn i bilen etter den hempa uten å måtte sette fra meg lillebror. Svingbart forhjul gjør at den er knallgod å trille. |
|
|
|
#34 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vurderer ny vogn ... noen forslag?Ang kalesjen; vi brukte Oth'n til tuppa gjennom hele denne vinteren, og det fungerte supert. Ikke så bra som Simo duo'n som kan vippes helt fram, men den fungerer supert her oppi Orkdal'n iallfall.
|
![]() |
|
|