|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Frisyretips for krølltopperSnorkfrøken har virkelig verdens nydeligste krøller. Problemet er at hun hater dem.
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 04-01-19 kl 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperHun har jo nydelig hår! Men det kan ikke børstes på samme måte som vanlig hår, du må behandle det mer som afrohår, rett og slett. Hun bør nok klemme inn en del hårkrem/olje, og ikke vaske det altfor ofte. Jeg hadde en venninne med samme type hår som henne på videregående. Hun brukte kun en grovtagget kam så hun ikke fikk dreads i nakken, og klemte inn krem som samlet krøllene, samt gjorde dem glattere og mykere.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperSkjønner. Da er det kanskje nærmest de sveisene du viser øverst? Og jeg tror ikke dere slipper unna med å ikke style noe om man har en ambisjon om at det skal "ligge".
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperGanske likt mitt hår ser det ut som |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperNei, å style det kan vi godt - vi bruker allerede massevis av tid og penger på håret hennes.
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperJeg prøver å trøste henne med at hun blir Maya Vik som voksen, men det hjalp ikke.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperJa, herregud for et vakkert hår. Men skjønner jo at det er mye å styre med for en liten jente. Og særlig når alle skal bruke rettetang og ikke ha en eneste verv.
![]() |
#12 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperHelt kort i nakken som bygger utover oppover som viser det flotte håret på toppen. Litt sånn kort, men allikevel langt.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperHva med et sted som dette https://nb-no.facebook.com/Angelsafro.noo ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperPelen, det har en annen tekstur, tror jeg, men jeg har tenkt at det kanskje kan være verdt å prøve noen sånne produkter.
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperNydelig jente som jeg tror vil kle kort hår godt! Da kommer ansiktet bedre fram, og sånne smale ungjentenakker er jo så nydelige.
![]() |
#17 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperKan du legge ut bildet igjen (retusjer evt ansikt)? Enklere å finne frisyrer når en har sett str. på krøllene. Jeg ville uansett forhørt meg med ulike salonger om de var gode på krøller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Frisyretips for krølltopper
Har dere prøvd dem eller lignende sted som frisør? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Frisyretips for krølltopperAnbefaler å beholde litt lengde oppå. Når mitt blir for kort oppå blir det heilt umulig. Heller fokus på kortkort nakke og tynge i lengdene.
![]() |
![]() |
|
|