|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
flisespikker
|
Sv: Største filmskuffelse?
Å ja, det husker jeg!
|
|
|
#62 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg elsker romantiske komedier (til min manns frustrasjon), men jeg har visst ikke sett lenge nok på den til å skjønne at det var det den var... |
|
|
|
|
|
#63 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?The hours, det er den med Nicole Kidman, den som utspiller seg på en teaterscene? Hva ER det for en ide? Jeg bruker å fullføre filmer jeg begynner å se, de kan jo ta seg opp etterhvert... Men denne så jeg kanskje 15 minutter av, og da kunne jeg ikke forstå at jeg ikke slo av før. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
flisespikker
|
Nei, det er ikke The Hours (som er en film med tre parallelle handlinger med Meryl Streep, Nicole Kidman og Julianne Moore i hovedrollene), men det kan høres ut som om det er Lars von Triers Dogville? (Jeg har ikke sett den, men kommer antagelig til å gjøre det - men jeg har fått med meg at det er veldig mange som ikke har sansen.)
|
|
|
#65 |
|
ræv med ører
Sv: Største filmskuffelse?lil'c: Snakes on a Plane er jo helt überkonge!
|
|
|
#66 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det stemmer. Dogville. Merkelige greier. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Glamorøs
|
Jeg leste i et intervju med mannen engang at han stilte opp i det meste han fikk tilbudt, så sant han hadde tid. Han gjorde det nemlig for pengene.
|
|
|
#68 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg er uenig med ganske mange, ser jeg. Men ikke med toffen, Skilpadda og Glitter. Shocking.
|
|
|
#69 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Største filmskuffelse?Dogville er fullstendig bizarro, men jeg synes den var veldig interessant. Nichole imponerte, og dessuten spilte en av mine nyere yndlinger, Paul Bettany.
|
|
|
#70 |
|
kamerat
|
|
|
|
#71 |
|
|
Sv: Største filmskuffelse?Jeg er litt sjokkert over at andre mener så bra filmer er dårlige. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Største filmskuffelse?Farvel Falkenberg hadde jeg skyhøye forventninger til. De ble ikke oppfylt. Den var ikke dårlig, bare ... ikke god nok.
|
|
|
#75 |
|
guru advisor
|
Sv: Største filmskuffelse?Vi leste "Kristin Laveransdatter" på videregående, brukt mye tid på den, og skulle avslutte temaet med å se filmen. Jeg har aldri vært så skuffet over en film noen gang. Erlend var jo ikke kjekk i det hele tatt, og jeg syns ikke det ble noen stemning i den overhodet. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Akkurat det skulle jeg til å skrive! Ordrett, nærmest. Skulle bare lese gjennom tråden først... Men jeg tror kanskje vi har vært inne på - og enige om dette - tidligere.
|
|
|
#77 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Største filmskuffelse?Titanic. Ikke at jeg hadde så store forhåpninger, men det var i hvert fall første gang jeg sovnet på kino. På date til og med. Ikke rart det ikke ble noe godt forhold med den starten der.
|
|
|
#78 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#79 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Største filmskuffelse?Moulin Rouge, Shakespeare in Love, Titanic, alt av Lars von Trier...
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Største filmskuffelse?Snakes on a plane er så dårlig at jeg tror du kommer til å bli kurert for slangeskrekken din. |
|
|
|
![]() |
|
|