|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Sekstenåringen vil gjerne på konsert med Tenacious D i Spektrum om et par uker, og tenkte å dra alene. Jeg tenker umiddelbart at det er greit, men mulig jeg er fryktelig naiv.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Jeg ser ikke noe problem med det. (Og det er 2 minutter å gå til t-banen, så jeg ville ikke kommet på tanken om å hente. Hverken for vår del eller Divines.)
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Min 16.5 åringen er jeg jammen usikker på. Han er så utrolig uselvstendig. Jeg hadde i alle fall kjørt og hentet min unge. Han som er 13 år kommer til å fikse sånt helt fint når han blir like gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Ja, det hadde jeg sett på som helt uproblematisk.
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Ja, jeg tenker at det er greit. Litt avhengig av crowd og tidspunkt, men så lenge det ikke er en konsert der man forventer slåssing (
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Jeg hadde uansett landet på ja med mindre jeg hadde møtt massiv motstand her inne, så han har nå fått ja fra oss. Han kommer seg fint ned til Oslo S alene. Skulle det være noe, bor storebroren like ved, så han kan alltids komme til unnsetning.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Jeg kjenner ikke dette bandet, men litt avhengig av resten av publikum så kunne jeg ha sendt min 14-åring på konsert med venninner. Helt alene tror jeg ikke at hun hadde villet gå.
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Frøkna gikk på mange konserter i den alderen. Jeg foretrakk at hun hadde sitteplass, men hun ville helst stå (for å kunne danse o.l.), avtalen var at hun ikke stilte seg helt opp til scenen, men fikk tips om at foran mixebordet var det absolutt best lyd. Om hun overholdt avtalen er uvisst, men hun kom hel hjem.
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Helt greit!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Null problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Da jeg var seksten, HAIKET venninna mi og jeg 50 mil for å dra på konsert (som vi ikke kom inn på, for vi var ikke gamle nok). Det var litt andre tider på 80-tallet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Men bare for å ha sagt det - det er ikke alltid det er helt greit altså. Man må ta i betraktning om ungen er konsertvant, logistikkvant, og hva slags publikumstype det er på showet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Sekstenåring alene på konsert i Oslo Spektrum?Jeg besvimte på Prince-konsert i Spektrum da jeg var 16 eller 17.
![]() |
![]() |
|
|