|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Er det noen steder?
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg Er ikke redd som sådan, men av de steder jeg misliker mest å kjøre, så det det i sentrumsgatene i Oslo, mest pga trikker med påkjørsrett og fotgjengere som kommer vimsende, og de vanvittig smale sykkelstiene Oslo opererer med. Jeg er ikke redd, men må tilstå det stresser meg.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?
Dette. Og så må jeg innrømme at det for en stor del er tanken på parkering som stresser meg.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Liker ikke tunnelene på E39 og ei heller Rennfast.
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Skummelt er å ta i, men jeg trives ikke kjempegodt på mørke, glatte veier i tett snødrev, med elg som bare står og venter på å sprette ut i veien foran meg.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Ikkeno' sted. Jeg har høydeskrekk og liker derfor ikke broer, men de er jo rent kjøreteknisk svært greie å kjøre over, da. Rett frem lissom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg er minst glad i å kjøre på bygda hvor det er møtende trafikk, svingete og til dels uoversiktlig og høy fartsgrense. Det jeg er aller, aller mest redd for er møteulykke.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Jeg synes veldig lange tunneller er litt ekle å kjøre i. Men ellers kan jeg ikke komme på noe spesielt. Jeg kan dog få litt fort panikk hvis jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre, samme hvor det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Glatt og mørkt vinterføre liker jeg ikke. Regn, natt, langt eller høyt gjør meg ingenting.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Earthling
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Svingete vestlandsveier og mørke tunneller i distrikts-Norge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Enda en som trener
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor syntes du det er skummelt å kjøre?Liker ikke å kjøre når det er mørkt/regn. Kun fordi jeg da ser dårlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Parkeringshus. De er så trange! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Da jeg tok lappen viste det seg at jeg har en uforklarlig, tidligere uoppdaget frykt for tunneler. Den gir seg bare utslag når jeg kjører selv, og sitter bare i kroppen, ikke i hodet. Veldig pussig å bevitne fra «innsiden».
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Jeg elsker å kjøre og takler trafikk bra, men jeg ble litt svett av rushtrafikken i Los Angeles.
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?To skumle steder jeg har kjørt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Sånn værmessig så digger jeg ikke akkurat å kjøre i tett snøvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Jeg synes filskifte på motorvei er skrekkelig. Ellers tett tåke så jeg ikke ser og glatt føre.
![]() |
#20 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: [Spinnoff] Hvor synes du det er skummelt å kjøre?Trange, ukjente smug i italienske storbyer når man har rotet seg bort. Pre GPS. Hamburg var heller ingen høydare. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|