|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Hvor kan jeg gi bort leker?Noen som kan tipse meg? Jeg skal gi bort noen av ungene sine leker og jeg kan ikke gi de bort privat (de passer ikke i alder til de ungene jeg kjenner). Jeg har tenkt på krisesentret? Eller på venterommet på legevakten? Eller på barneklinikken? (Men de vil kanskje ikke ta imot brukte leker? Noe av dette er tøydyr, så det er kanskje litt uhygenisk?) Jeg tror det er en fretex butikk som tar imot, men jeg tror det blir lettere å få ungene til å gi fra seg hvis de gir de mer "direkte" til noen.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvor kan jeg gi bort leker?Barneavdelingene! Mottak og infeksjon og slikt, de ville sterilisert lekene først, de er veldig takknemlige for slikt her i hvertfall |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Tøydyr tar de ikke imot her på sykehuset. Jeg har forøvrig donert leker både til krisesenter og barneklinikk.
|
|
|
#4 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Krisesenter, barnehager, asylmottak. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Kosedyr er poppis på asylmottak. De har ofte ikke hjerte til å ta fra barn som må videre det kosedyret de har forelsket seg i, og går derfor tom.
|
|
|
#6 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Vår barnehage arrangerer FN- dagen. Da tar barna med seg leker, som de selger billig. Inntekten går til et eller annet prosjekt. Super måte å resirkulere leker på!
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Ring Sandmoen asylmottak. Jeg var å leverte sykler og leker der i mai og de ble kjempeglade. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Denne tråden hadde jeg tenkt til å skrive. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Barnehjem kan også være et alternativ. Vi har gitt julegaver til et barnehjem i Oslo en gang, det ble veldig godt mottatt.
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?
Altså, du kan gi harde leker til asylmottak også altså, de har ikke akkurat overflod av det heller, men vil du dele godene litt kan du gjøre slik du sier.
Sist redigert av Tallulah : 25-05-09 kl 23:35. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Når jeg bodde et annet sted enn dette vesle hølet her, så pleide jeg plukke med meg småting på salg. Klistremerker/klistremerkebøker, såpebobler o.l. Ypperlig å gi bort til unger som kjeder seg.
|
|
|
#12 |
|
Leser
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Tusen takk for tips. Tror det blir Sandmoen asylmotak.
Jeg står i fare for å ende opp mer leker enn jeg leverer på slike salgsprosjekter. (I vår bhg er i alle fall ofte kjøperne de samme som giverne). Jeg burde vel bare tatt til meg slagordet: "Just say NO!"
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Ring på dagtid da treffer du rette vedkommende. Dette er barn som ikke har så mye. Sist redigert av Michelle : 30-07-07 kl 18:35. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?jeg ga en haug md leker bort i romjula til barneavdelingen på sykehuset. dem ble kjempe gla |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Helt konge
|
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Jippi!! Jeg elsker denne tråden |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
De ligger litt her og der. Foreslår at du ringer Noas og spør, de kan sikkert guide deg til et i nærheten som har barn boende.
|
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Hm. Tror dere noen tar imot barbie? Jentene har fått masse av bestefar, og de er for store til å leke med det nå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nå også i farger
Sv: Hvor kan jeg gi bort leker?Ja, kanskje det. Jeg var litt redd for små deler. |
|
|
|
![]() |
|
|