|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
| Se resultatene: Rød vogn er jentevogn? | |||
| Ja |
|
17 | 14,91% |
| Nei |
|
95 | 83,33% |
| Annet: forklar gjerne |
|
2 | 1,75% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Rød vogn = jentevogn?Ville du umiddelbart tenkt at et barn som sitter i en rød vogn er en jente?
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15 Sist redigert av Superior : 30-07-07 kl 18:54. Årsak: lagt til et spørsmål.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
kamerat
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nei.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nei, bare hvis den var spekket med jente-blonderier |
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Nesj, det er det vel ikke. Jeg har hatt rød vogn til sønnen min jeg, ingen som tok han for å være jente i den. Mener han at sønnen deres ikke kan bruke røde klær heller da?
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vogn = jentevogn?Vi har rød vogn til Albert. Og han er definitivt ikke jente. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Teller ned
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg synes rød vogn er veldig jentete. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Vi hadde rød P&T, jeg ville valgt den til en gutt også, fordi atte den var finest.
|
|
|
#10 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?
Nei, han har flere ganger brukt rødt, men da har han jo andre klær til som på en måte understreker at han er en gutt. En helt rød vogn vil kanskje ikke være det samme?
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Vel, jeg syns det går an, og jeg velger det. Både på vogner, klær, tilbehør osv. Det er en fin farge. Jeg kler den. Sønnen min kler den. Jeg kan ikke noe for det, jeg syns det er megateit at man liksom ikke skal kunne bruke rød vogn til en unge bare fordi han er gutt hvis man liker fargen. :tar det personlig:
|
|
|
#13 |
|
Guttene har hatt en rød PoP vinterdress og blitt tatt for å være såå søte jenter.
|
|
|
#14 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg stemte nei. Jeg har selv kjøpt en knallrød vogn. Nå er det jente som ligger i magen min, men skulle det vise seg å være gutt så har jeg da slett ikke tenkt til å bytte vogna. Den er like fin til gutt som til jente. Rødt er en frisk og fin farge som passer til mange andre farger.
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Gutten min ble tatt for å være jente fordi han hadde rød lue og grå og lime vinterdress. Jaja. Jeg syns ikke det gjør noe, jeg bare passet på å tiltale ham ved navn litt høyt, så de sluttet å omtale han som jenta.
|
|
|
#16 |
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg synes heller ikke det gjør noe. De er like mye gutter for det og søte er de jo.
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg syns rød er jentefarge. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Og den er kjempefin.
Dulte, dulte. Sneipen er superfin i rødt. Knøttet også, for den del. Rødt er rett og slett en fin farge.
Igjen, helt enig. Rosa vogn er ikke min tekopp, gutt eller jente. Og utenom den synes jeg vel at alle farger går veldig fint til begge kjønn.
|
|
|
#19 |
|
flisespikker
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg ville ikke gått ut fra at et barn i rød vogn eller røde klær var jente, og kunne godt kjøpt rød vogn til en gutt. Vognen vi hadde var riktignok ikke rød, men det var ikke fordi vi absolutt ikke skulle ha en rød vogn - og vi har ofte kledd poden i helt røde klær eller kjøpt annet rødt "utstyr" til ham. Rødt er pent til ham, og til de fleste andre gutter jeg kjenner også - og til jentene også.
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Rød vogn = jentevogn?Jeg må dessuten innrømme at jeg ofte har problemer selv med å se om små barn er gutter eller jenter. Hvis de går i helrosa eller bare blått, tar jeg en råsjanse. Ellers spør jeg, rett og slett. Jeg håper ingen blir fornærmet av det?
|
![]() |
|
|