|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Hva irriterer deg på SoMe?Sånn bare for morro skyld (og fordi jeg hørte det på en podkast idag).
![]() |
#2 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?#liveterbestute (og jeg vet ikke hvorfor det irriterer så mye, men det er liksom så klisje). Altså: jeg liker å være ute og på tur, men... litt usikker på om de faktisk mener at livet er best ute. Ikke støtt, i alle fall.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Mye. Jeg burde egentlig logget av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Risikabel tråd,
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-08-19 kl 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?- Halvkvedede viser.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?At det på død og liv skal skrives på dialekt (dette gjelder også på e-post). Ekstra irriterende er det om det er i kommentarfelt.
![]() |
#9 |
snur
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Folk som skriver på dialekt! Det er veldig vanskelig å lese for oss med lesevansker. Jeg kan skrive på dialekt, men da bare til mine aller nærmeste, ikke offentlig.
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Folk som legger ut hele konserten, showet, filmen de er på (typisk snap). HVORFOR drar man på konsert for å se den igjennom et mobilkamera? Spiller man den inn så man kan se den senere? Det topper seg hvis de synger i tillegg.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 27-08-19 kl 05:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Egentlig bare kommentarfelt.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Frekke folk i ulike facebookgrupper som bare må kommentere uten at de egentlig svarer på det som ble spurt om. Jeg fikk nylig noe ala. "Jeg trodde foreldre brydde seg om at barna ikke skulle få i seg giftstoff fra plastikk" når jeg etterlyste noen plastbeger til oppbevaring av mat i en facebookgruppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Akkurat nå? Denne.
![]() |
#15 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Invitasjoner til grupper |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Jeg tok en pause fra FB i januar og har enda ikke følt behov for å gå tilbake. Denne tråden skapte ikke akkurat et akutt savn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?
Jeg bruker ikke hæsjtægliveterbestute, men livet er best ute. Jeg har det betraktelig bedre mentalt når jeg er ute enn inne, og det er helt uavhengig av vær og temperatur, men forutsatt riktig påkledning. Jeg må innrømme at jeg blir overrasket (men ikke indignert) over at dette irriterer noen.
![]() |
![]() |
#19 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Jeg irriterer meg over kjedeinnlegg generelt, men særlig de som ender med "hvis du er enig (i noe det ikke er mulig å være uenig i, som at mobbing ikke er greit eller at kreft er en grusom sykdom), kopier teksten og lim den inn i på veggen din. Eller enda verre "jeg vet at bare 10 prosent av mine venner tør/bryr seg nok til å poste dette innlegget". Og oppfordring om å sette et hjerte, et bær, en bokstav eller hva det måtte være, for å støtte kampen mot brystkreft o.l. Gi penger for svarte
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 27-08-19 kl 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva irriterer deg på SoMe?Det kommer veldig an på dagsformen, noe som vel indikerer at irritasjonen mest går på egne issues, men boomerang-effekt gjør meg gretten. Det er ubehagelig å se på.
![]() |
|
|