|
|
#361 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4
Ble det ikke noe lag?
|
|
#362 |
|
bits and pieces
|
Joda, det var det aldri tvil om. Men måten de kommer til å gjøre det på kjenner jeg at skuffer etter at frykten jeg kjente på ble gjort til skamme for litt siden. Men nå da gjort gjeldende igjen.
|
|
|
#363 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gruffetråden # 4Jeg er pottetett i nesen, og har glemt nesesprayen hjemme.
|
|
#364 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gruffetråden # 4Mannfolk... |
|
|
|
|
#365 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Gruffetråden # 4Sjefen. Tror jeg snart tilter i vinkel, på skrå og på tvers. |
|
|
|
|
#369 |
|
Textrovert
|
Sv: Gruffetråden # 4Tour de Finance. Dritskummelt å løpe selv der det et separat sykkelfelt. Er redd for at en syklist plutselig «må» kjøre forbi noen og dermed kommer over i gangveien. Og der syklister og fotgjengere skal dele veien — ja, særlig!
|
|
#370 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Gruffetråden # 4Du tuller! Really Kristiansand? Demokratene 13,5 prosent? Fy søren, det er jo ikke min by, men dønn kjipt å være sørlending med slike resultater. En skam for hele landsdelen. Djeezes. |
|
|
|
|
#371 |
|
Det kommer til å bli kaos! Tviler på at de som har stemt har lest partiprogrammet. Det er ganske skremmende lesning.
05 og 08 Sist redigert av millact : 10-09-19 kl 14:42. |
|
|
|
|
#372 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Syklistene har kontroll bortsett fra på Lysakerlokket og forbi Ferdbanen. Men for all del, ta ikke en vending uten å se deg for. Jeg har syklet der i ti år og sett mye.
|
|
|
#373 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Gruffetråden # 4Alle musklene på baksiden av kroppen har knytt seg. Vondt i ben, rygg og hode.
|
|
#374 |
|
Klar
|
Sv: Gruffetråden # 4Tja, så langt i dag kommer risting av termos med lokk som tydeligvis manglet pakning ganske høyt opp på lista. Ikke'no som å starte dagen med en god sprut kakao i håret og nedspruta kjøkken. |
|
|
|
|
#375 |
|
Står på egne ben
Sv: Gruffetråden # 4Det var dønn kjedelig og jobbe som valgmedarbeider i hele går. Og i alle fall når det var et par av folka jeg jobbet med som var helt ubrukelige og irriterte vettet av meg og ei var helt ubrukelig. |
|
|
|
|
#376 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gruffetråden # 4Hva skal til for å bli utkalt til å være valgmedarbeider? Jeg er normalt sett überflink til å pådra meg verv, men dette har jeg ikke blitt innkalt til.
|
|
|
#377 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg synes også at valgresultatet i Kristiansand er mer enn litt skummelt. For jeg tror det HAR lest partiprogrammet (eller i hvert fall deler av det).
|
|
|
#378 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gruffetråden # 4Situasjonen i Kristiansand er helt spesiell, er den ikke? Med alternative nyheter, denne siloen og sikkert litt ymse gammelt småbygrums som det er lett å fiske i?
|
|
#379 |
|
Står på egne ben
Nå jobber jeg i kommunen, en liten kommune, så der har vi tradisjon på at alle mann alle stiller opp på valg. Men nå når vi skal bli en mye større kommune fra nyttår så er det fortsatt hun som har ledet oss før i gammel kommune som også hadde ansvaret for ny kommune, så vi ble bare innkalt. Men kommunen har ute at hvem som helst kan søke som valgmedarbeider. Gjerne formidlet gjennom aviser/nett på kommunens sider etc. Det er veldig mange pensjonister som er valgmedarbeidere også som melder seg til det. Vet ikke hvordan de ubrukelige jeg jobbet sammen med er kalt inn. Mange er nok bare spurt fordi dem har en eller annet tilknytning til kommunen. Men det er jo ikke noe søknadskriterier i det hele tatt. Kun at en må ha en kveld med opplæring. Nok av gamle damer med pc-skrekk som også kan være valgmedarbeidere. Kjempelurt når alt går elektronisk nå i valglokalene. Men en del folk gjør jo andre ting ute også. |
|
|
|
|
#380 |
|
Jo.
![]() |