|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Drømmer
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen mer erfaring fra friluftsbhg?)
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Det er jeg enig med. ReimaTec hele året. Men; Exit sitt tynne stofflignende regntøy er helt fabelaktig. Det er superlett, det puster og i det hele tatt.
|
|
|
#63 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Minsten går i Friluftsbarnehage. Vi har god erfaring med Devold sin ullundertøy serie (Linus i svingen). |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Ja, jeg har sett på noen Berganssekker. Hun har en nå, som sitter godt og med spenne foran brystet. Men den har ikke hoftebelte og det bør hun kanskje ha?
|
|
|
#65 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ungene mine har hatt både Reimatec og regntøy hengende i barnehagen. Når det regner velger personalet nesten utelukkende å bruke regntøyet. De sier at de foretrekker det framfor både Reimatec og Trolldress når det er vått. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)
Jeg hadde kjøpt sekk før jeg fant ut det med magebelte (de andre gikk ikke i friluftsbarnehage), men hadde slik spenne over brystet (en beckmann eller noe). Førskolelæreren synes at sekken var god og satt godt på så ble ikke byttet ut. Fordelen med den jeg hadde var at den var lett noe som er greit for en liten tass som da var 2 1/2 år. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Ja, Ibens sekk er i perfekt størrelse til henne. Hun er jo ikke så stor.
|
|
|
#70 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Os er jo midt i ingenting og ikke pokker om jeg går av bussen.
|
|
|
#71 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Det er jo fabrikkutsalg på Janus-fabrikken også, men det er jo på Espeland - om mulig enda lengre ut i ingenting ...
|
|
|
#72 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Jeg kikket innom Sparkjøp sine nettsider i går og det var godt utvalg der i både Janus og Iris.
|
|
|
#73 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Ja, du bør pokker meg endre på "litt utenfor Bergen".
|
|
|
#75 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)pfft, tar "bare 30" min.. bare 10 til kommunegrensen |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Dere kjøper kamik på nett altså, ser jeg. Er det norske sider dette? :novise:
|
|
|
#77 |
|
villende
|
Sv: Trenger tips til GODT utetøy (noen med erfaring fra friluftsbhg?)Dette er en nyttig tråd. Snupp begynner i park nå i høst, og det blir nesten noe av det samme som friluftsbarnehage (uten det pedagogiske opplegget...) |
|
|
|
![]() |
|
|